Allt hittils är bonusresor. När min nya period börjar i november blir det nog att jag köper lite biljetter.MLG55 skrev:@LSHAntar du siktar på EBD istället nuKlicka för att utvidga...
Allt hittils är bonusresor. När min nya period börjar i november blir det nog att jag köper lite biljetter.MLG55 skrev:@LSHAntar du siktar på EBD istället nuKlicka för att utvidga...
LSH skrev:Lät som några andra pluspassagerare "förhandlade" om ersättning i form av eurobonuspoäng men jag orkade inte ta upp det. Skickar ett mejl till guldsupport istället.Klicka för att utvidga...
Har egentligen inte koll, men skulle tro att mitt i sommaren kan bli för varmt (med mindre man vandrar i bergen). Så jag hade nog siktat på vår eller höst.chazzie skrev:Väldigt inspirerande! Har kikat åt båda länderna tidigare men känner nu att jag måste ragga upp en ungefär lika galen reskamrat och ta en sväng dit! Vilken årstid är bäst att besöka?Klicka för att utvidga...
Lyckades du boka en award med eurobonuspoäng?LSH skrev:Äntligen!
Visa bifogad bild 122143
Det var nästan två år sedan jag åkte longhaul senast. Hoppas på bättre tur med service än vad@Tontonhade. Återkommer med kort rapport.Klicka för att utvidga...
Ja, efter tipset från @Jonas C att de öppnat ny linje på FRA-MEX.Fredde_G skrev:Lyckades du boka en award med eurobonuspoäng?Klicka för att utvidga...
Vänta bara tills maten kommer....LSH skrev:Allt bra så här långt.Visa bifogad bild 122175Visa bifogad bild 122174Klicka för att utvidga...
Vackert!LSH skrev:Allt bra så här långt.Visa bifogad bild 122175Visa bifogad bild 122174Klicka för att utvidga...
OK, jag planterar 3 saker på 1k. Får se vad städet hittar och vad @Tonton hittar....jsn skrev:Lämnar du kvar något runt 1K, och ser om@Tonton& Co hittar det...?Klicka för att utvidga...