Senaste nytt

SAS sponsrar OS/OL deltagare

Jag undrar hur det går med detta?
Det bestämdes för någon vecka att OS/OL spelen i Tokyo kommer att genomföras utan internationell publik.
SAS hade lite marknadsföring om att de sponsrar deltagarna till spelen, av förklarliga själ blåstes kampanjen av.

Tråkigt för SAS, ny flygplats i Tokyo, nya maskiner och minst ett OS guld i friidrott till Sverige kanske rent av två och Norge har en chans även de på ett friidrotts guld.

Likt en papegoja ställer jag samma fråga, någon som sett eventuell marknadsföring i nutid om detta?
Om detta avtal fortfarande gäller så är ju vinter OS/OL i Peking 2022 med i sponsringen.
Om jag inte är helt ute och cyklar (i vanlig ordning) så skall det inte vara utländsk publik på evenemangen i Kina.

Likt en papegoja ställer jag samma fråga, någon som sett eventuell marknadsföring i nutid om detta?
Om detta avtal fortfarande gäller så är ju vinter OS/OL i Peking 2022 med i sponsringen.
Om jag inte är helt ute och cyklar (i vanlig ordning) så skall det inte vara utländsk publik på evenemangen i Kina.
Tja, Kina är rätt hårda på på karantänsregler på alla som kommer in till Kina.
Om dessa regler hålls till februari 2022 kommer det bli stora problem för utländska aktiva.

Under vinter OS/OL I Peking februari 2022 kommer ingen utländsk publik att tillåtas.

Om jag förstod det hela så flög SAS de Skandinaviska deltagarna till och från Tokyo

Under februari 2022 kan jag inte se att SAS planera att flyga till Peking (PEK), har SAS dragit sig ut avtalet om att flyga de aktiva till Peking

Under vinter OS/OL I Peking februari 2022 kommer ingen utländsk publik att tillåtas.

Om jag förstod det hela så flög SAS de Skandinaviska deltagarna till och från Tokyo

Under februari 2022 kan jag inte se att SAS planera att flyga till Peking (PEK), har SAS dragit sig ut avtalet om att flyga de aktiva till Peking

Har inte hört något att man dragit sig ur avtalet. Blir kanske då att de enbart flyger de avtalade flighterna med andra flightnummer? :)

SAS har hoppat av sponsringen den 31 oktober 2021 på grund av bolagets finsansiella läget.
Avtalet sades upp 1år tidigare än vad avtalet var från början

Källa: Dagens Industri
Di e-tidning

Toppen