marbe166
Medlem
Räkna med mig.
Nu har jag också bokat, tors-sön, LX1017-LX1954 ner, LX1955-LX1026 hem. Bor på Hotel Santa Marta nere i hamnen.
Räkna med mig.
Kan du inte få ihop något runthoppade i Europa med hjälp av Ryanair från Arlanda?Jävligt sugen må jag säga. Funderar bara på vilken härlig Low Cost rutt jag ska välja för att komma så långt från Air France Business som möjligt![]()
Det där är alldeles för dyrt för @jerixonKan du inte få ihop något runthoppade i Europa med hjälp av Ryanair från Arlanda?
4h i Berlin hinner du ju få i dig någon bira på och åka in till någon lokal pubDu kanske hinner 2 öl snabbt på Muted Horn
Visa bifogad bild 121118
Kan du inte få ihop något runthoppade i Europa med hjälp av Ryanair från Arlanda?
4h i Berlin hinner du ju få i dig någon bira på och åka in till någon lokal pubDu kanske hinner 2 öl snabbt på Muted Horn
Visa bifogad bild 121118
SAS verkar ha ändrat deras flygtider från/till CPH - BCN, har ni fått bekräftelse på det?Vi har också bokat SAS tors-sön ska bli kul och träffas igen.
Ja utresan har senarelagts vi har inte bestämt om vi ska åka dagen innan istället.SAS verkar ha ändrat deras flygtider från/till CPH - BCN, har ni fått bekräftelse på det?
Visa bifogad bild 121128