Det här med enhetlig flotta, kommer SAS/Blue 1 att ha kvar sina B717, vore det inte mera lämpligt att några 737-600 fördes över till Blue 1, det är väll samma antal pax,båda tar runt 120-125?
Äger SAS B 717eller är dessa på leasing?
Tråkigt att SAS inte har några CRJ 700 eller 900 i Sverige, hade varit perfekt för linjer från ARN och GOT till mellan Europa.
Önskar själv BUD, MAD och LIS
LIS ner på morgonen och en retur runt klockan 12.00-13.00 vore inte fel för min del.
Tror inte att SAS kommer att satsa på fler IC linjer efter SFO kommer igång.
Det har väl även diskuteras här på BC om inte ARN-ORD var i fara.
SAS ville flyga till SIN från ARN men SQ ville satsa på fler turer på CPH, och så blev det ju.
Det kommer att bli spännande och se hur med blir med dessa 45 nya linjerna.
Den spänning som vi fick uppleva i söndags och måndags kommer man naturligt vis inte upp i,och vem orkar med en sådan spänning en gång till!