Senaste nytt

Ställen som inte tar emot Amex

Xpressen

Medlem
CDON har slutat ta AMEX. Bytt betalleverantör från Klarna till Qliro och i samband med det slutat med AMEX, nu förlora dom mig som kund.

EDIT: Kanske haft QLIRO som betalleverantör länge när jag efter därför är det ännu märkligare att AMEX helt plötsligt inte accepteras.
 
Last edited:

Homer

Medlem
CDON har slutat ta AMEX. Bytt betalleverantör från Klarna till Qliro och i samband med det slutat med AMEX, nu förlora dom mig som kund.

EDIT: Kanske haft QLIRO som betalleverantör länge när jag efter därför är det ännu märkligare att AMEX helt plötsligt inte accepteras.


?
I kassan anges Amex fortfarande som betalningsalternativ,
annars går det väl att betala med Amex via paypal
CDON.jpg
 

Xpressen

Medlem
?
I kassan anges Amex fortfarande som betalningsalternativ,
annars går det väl att betala med Amex via paypal
Visa bifogad bild 119639


Mycket intressant!

När jag skulle göra en beställning för 1 timma sedan fanns inte AMEX som alternativ. När jag läser om deras betalningsalternativ anges endast Visa och Mastercard

D565D595-1591-463B-AFA8-FB0063BCE029.jpeg


Men efter ditt inlägg provade jag igen från en annan enhet och då gick det att betala med AMEX igen.

Tråkigt att jag han skriva ett argt Mail till dom, men det är bara att pudla där för uppenbarligen så går det ju nu.
 

bvs

Medlem
Jag kunde inte hålla mig utan ringde och då "lovade" de att det skulle komma att fungera. Vad detta kundtjänstsvar är värt får väl framtiden utvisa.

Svar från Carita Weiss som jobbar som Chief Retail & Payments Coop Digital

"if everything goes as planned, it will come in the autumn"
 

Big Birger

Medlem
Bokade en golfresa med Future Travel. De tar inte Amex. Lite förvånande med tanke på att det är ett ganska ansenligt belopp, och att det är en resa där Amex-försäkringen hade varit toppen att använda.
 

Valley

Medlem
Evidentia Djursjukhus :(
Bett dem fixa det. Fast nu hoppas jag jag inte behöver använda detas tjänster igen
 
Toppen