Senaste nytt

EuroBonus poäng Amex juni 2021

I det finstilta för något av korten fanns angivet när jag för någon månad sedan kollade att poäng inte utgår för _kapitalkostnader_, pga sen betalning. Rätt logiskt. Tänkte då att det kanske förelåg ett missförstånd el översättningsfel någonstans i och med att jag noterat senfakturatråden. Berörs inte av vare sig det ena el andra o sökte inte vidare.

Nej, jag har kreditkort och har inte bryt på jämn månad… är rätt säker på att det är fler som har det så.
Ah, OK. Ja jag hade mitt i månaden med betal för några år sedan men fick sedan månadsslut när jag bytte till kredit. Man kan be dem ändra brytdatum också har jag för mig.

Ah, OK. Ja jag hade mitt i månaden med betal för några år sedan men fick sedan månadsslut när jag bytte till kredit. Man kan be dem ändra brytdatum också har jag för mig.
Ja, absolut. Jag har gjort den ändringen (så att jag har nästan månadsbryt, men ändå inte) några gånger de senaste åren när jag bytt kort. Skulle tippa på att de flesta valt/väljer att göra så...

Såg inte poängen tidigare i veckan men nu när jag kollar så är dom där med 7 juni som datum likt andra här.
Historiskt sett så har dom alltid kommit mellan 7:e och 12:e

Toppen