GOTBound
Medlem
+ 1 på detta scenario.De syntes inte i appen i morse, men på webbsidan.
+ 1 på detta scenario.De syntes inte i appen i morse, men på webbsidan.
Det beror på när du har ditt månadsbryt… I princip tisdag efter månadsbrytdatumet.Kommer alltid första tisdagen i månaden om inte tisdagen är den 1:e, då tar det en vecka till![]()
Aha har inte alla månadsbryt i månadskiftet?Det beror på när du har ditt månadsbryt… I princip tisdag efter månadsbrytdatumet.
De "nyare" kreditkorten har alla bryt på jämn månad om jag förstått rätt. Men de gamla betal kunde vara mitt i en månad eller lite närsom.Aha har inte alla månadsbryt i månadskiftet?
Nej, jag har kreditkort och har inte bryt på jämn månad… är rätt säker på att det är fler som har det så.De "nyare" kreditkorten har alla bryt på jämn månad om jag förstått rätt. Men de gamla betal kunde vara mitt i en månad eller lite närsom.
Ah, OK. Ja jag hade mitt i månaden med betal för några år sedan men fick sedan månadsslut när jag bytte till kredit. Man kan be dem ändra brytdatum också har jag för mig.Nej, jag har kreditkort och har inte bryt på jämn månad… är rätt säker på att det är fler som har det så.
Ja, absolut. Jag har gjort den ändringen (så att jag har nästan månadsbryt, men ändå inte) några gånger de senaste åren när jag bytt kort. Skulle tippa på att de flesta valt/väljer att göra så...Ah, OK. Ja jag hade mitt i månaden med betal för några år sedan men fick sedan månadsslut när jag bytte till kredit. Man kan be dem ändra brytdatum också har jag för mig.