Senaste nytt

SAS Mastercard - Trippla poäng 21-23 maj 2021

mha321

Medlem
Jag kan bara se drygt hälften av fredagens transaktioner i poänglistan. För övriga på fredagen, samt lördag och söndag, så kan jag se de bland transaktioner på vanliga sidan men kan inte se att de gett några poäng öht. Har någon det likadant?
De brukar trilla in lite bit för bit. Kan ta flera dagar in i veckan innan alla syns, tycker jag. (just denna gång har jag bara ett par som saknas än så länge, men från alla tre dagarna)
 

igelkotten

Medlem
De brukar trilla in lite bit för bit. Kan ta flera dagar in i veckan innan alla syns, tycker jag. (just denna gång har jag bara ett par som saknas än så länge, men från alla tre dagarna)

Då sitter jag still i så fall. För mig syns inte en enda dragning från lördag eller söndag i poänglistan, vilket är rätt skumt!
 
Känns inte som att det vart rätt poäng här och jag köpte inte biljetten via curve

Verkar vara rena snurren

Helsnurr är rätt ord. Speciellt som att det vid den andra angivna transaktionen STÅR att det ska vara 30 kampanjpoäng (fast det borde vara 50), men räknar man på beloppet ser man att det bara var 20...

Som sagt, det verkar vara fel för de flesta (alla?), så det lär nog rätta sig inom några dagar.
 
Toppen