Senaste nytt

SAS Mastercard - Trippla poäng 21-23 maj 2021

DavveP

Medlem
Precis på helgen, tack för detta!
Jag har testat och köpt presentkort själv nu på Best Western. En omedelbar reservering sker i USD på beloppet på MC och bonuscheckarna skickades direkt (gäller till 15/11) Inväntar nu ordinarie presentkortet (utan slutdatum) som kan ta 1-3 dagar enligt hemsidan. Nu får man hoppas att det fungerar - oavsett ett bra erbjudande om man planerar att bo på BW i sommar.
 

Tamas

Medlem
Jag har testat och köpt presentkort själv nu på Best Western. En omedelbar reservering sker i USD på beloppet på MC och bonuscheckarna skickades direkt (gäller till 15/11) Inväntar nu ordinarie presentkortet som kan ta 1-3 dagar enligt hemsidan (inget slutdatum) Nu får man hoppas att det fungerar - oavsett ett bra erbjudande om man planerar att bo på BW i sommar.
Den inlogg som krävs är det BW account eller måste man regga separat för att köpa själva presentkortet?
 

DavveP

Medlem
Den inlogg som krävs är det BW account eller måste man regga separat för att köpa själva presentkortet?
Jag registrerade separat, kom inte in med min BW inloggning. Gick även att gå vidare som gäst men uppskattar att ha inloggning så man kan följa historiken.
 

Homer

Medlem
Om någon ska bo på Best Western är här ett bra erbjudande med presentkort, och dessutom köp i USD. Jag har dock inte testat själv ännu och vet inte om transaktionsdagen mm kommer bli rätt.

Travel Card | Best Western Hotels & Resorts

Går förmodligen bara att använda när det inte krävs betalning i förskott, så har det varit tidigare.
Å andra sidan, i dessa tider kanske det inte är aktuellt att betala i förskott även om det är billigare.
 

Tamas

Medlem
Och gör inte misstaget som jag som köpte EUR 120 och fick bonus på EUR 20. Hade kanske fått lika mycket bonus på EUR 100 också. Hoppades att täcka kommande helgens boende med 20% rabatt, men det blev lite mindre rabatt alltså.
 

Fredde18

Medlem
Det blev inga stora utsvävningar denna helg men en bokad och betald stug-vistelse i norra Bohuslän i sommar komme ge några tusen poäng in i alla fall. Oftast blir jag lite neg när Amex inte tas emot men denna bokning gjorde det ju absolut ingenting!
 

TP12

Medlem
Jag har testat och köpt presentkort själv nu på Best Western. En omedelbar reservering sker i USD på beloppet på MC och bonuscheckarna skickades direkt (gäller till 15/11) Inväntar nu ordinarie presentkortet (utan slutdatum) som kan ta 1-3 dagar enligt hemsidan. Nu får man hoppas att det fungerar - oavsett ett bra erbjudande om man planerar att bo på BW i sommar.

Gissar att det är samma erbjudande som jag skrev om här: Best Western - 20 % bonus på travel card (få 120 för köp av 100) | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

hoppade inte på det själv pga anledningarna som jag skriver om i slutet.
 
Toppen