Hur skulle hemresan förstöras menar du?
Nej, det går på varje segment och när det flygs. Spelar ingen roll om du har fler segment som ligger senare.Nej tänkte bara om en del ligger utanför juni så räknas hela resan som okvalificerad? i och med att den är en t.o.r.
Nej, det går på varje segment och när det flygs. Spelar ingen roll om du har fler segment som ligger senare.
En fråga till. Om jag bokar åt en familjemedlem men inte åker själv och har reggat EB på den resan, då borde det gå med 4 x bonus i juni?
Lite oklart vad du menar, men du får inga poäng om någon annan reser. Det är personen som reser vars bonuskonto kommer få poäng/segment.En fråga till. Om jag bokar åt en familjemedlem men inte åker själv och har reggat EB på den resan, då borde det gå med 4 x bonus i juni?
Jag trodde inte att man fick poäng när man uppgraderar med poäng?Jag passade på att uppgradera mina biljetter till BCN nu när jag ändå var bokad på flighter som SAS inte satt 737-700 på2 x 5 000 poäng var ändå värt för att tjäna in 15 000 poäng istället för 5 000 och säkra EBG (har Amex Elite + MC) 14 dagar in i nya kvalificeringsperioden.
Jag trodde inte att man fick poäng när man uppgraderar med poäng?