Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu i SAS Loungen på Brussels Airport - stor och fin lounge med stor potential vad gäller utbudet av dryck och förtäring. Loungen är inte direkt full...det är bara jag och min sambo...

Internet finns gratis och är tydligt angiven till 1 timme per person.

Avgång mot CPH om ca 2 timmar - så vi kommer att byta lounge till "Diamond Lounge" som är såväl Diners som PriorityPass Lounge.

Någon annan BC-människa i närheten?

P.s. Många skriver om kaoset på CDG och AMS - har Ni aldrig varit på Brussels Airport...?

...bytt till "Diamond Lounge" med en betydligt varmare och trevligare atmosfär och ett utbud av förtäring och dryck som är helt tillfredsställande. Lagom mycket gäster och gott om plats.

Fritt internet om man ansluter via kabel.

Befinner mig just nu i Admirals Lounge i Boston i vantan pa flyg till Chicago med avgang 13.50 lokal tid. Verkar trevligt, bekvama fotoljer, vin sprit, beer, vad mer kan man begara?

SAS Scandinavian Lounge i CPH.

Efter en mycket trevlig flygning från BRU till CPH med SAS. Trevlig personal och självklart service efter flygningens längd. Endast rad 1 var business och 4 rader economy extra - ingen gardin.

Mycket folk, men inte trångt, i loungen.

Någon BC:are i närheten?

SAS Scandinavian Lounge i CPH.

Efter en mycket trevlig flygning från BRU till CPH med SAS. Trevlig personal och självklart service efter flygningens längd. Endast rad 1 var business och 4 rader economy extra - ingen gardin.

Mycket folk, men inte trångt, i loungen.

Någon BC:are i närheten?

Jag är en så länge på Radisson i Malmö men ska väl åka över sen imorgon bitti så jag kommer med 09:00 flyget till oslo och vidare till Duublin som jag ska åka..

ANA lounge NRT, måndagsrusning men helt ok. Ingen särskild lounge men iaf sittplats efter FRA-NRT. Boarding för NRT-PVG om sju minuter.

Fakirflyget mot ARN. Upp verkar jag komma får se hur det ser ut senare i veckan när man ska hem igen. Lite sliten efter nattens vakande

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen