Vid vilken tidpunkt får man de sista 25 000 poängen?
Bjurfors skrev:Du får din poäng inom cirka 30 dagar efter avslutad försäljning.
I mitt fall kom poängen efter underskrivet försäljningsavtalJo, jag har också läst informationen som finns på länken som jag har postat. Det jag undrar är vilken erfarenhet forumets medlemmar har av detta i praktiken.
Tex hur de definierar avslutad försäljning - är det tex när försäljningsavtalet skrivs? Eller när köparen betalt slutlikvid? När Bjurfors erhållit sin provision för köpet? När tillträde skett?
Du svarade på din egen fråga.Jag värderade lägenheten i mitten på december (men valde slutligen en annan mäklare för själva försäljningen) och har inte sett några poäng ännu heller. Men jag har å andra sidan inte påmint en enda gång. Kanske kan de dyka upp i slutet av månaden då med lite (mycket) tur? (Nej, det tror jag väl inte ens själv på...)
Värderade huset i slutet av november 2020. Nu fick jag de 5000 poängen. Efter 4 påminnelser. Segt.
Jag har alltid hört av mig till Bjurfors när jag saknat poäng.Jag saknar också poäng sen en värdering förr året. Hörde du av dig till SAS eller Bjurfors om efterkreditering?