Kan jag ha bokningar på 2 hotell inom hiltonkedja samtidigt?
Missade den biten i frågan. Attans då men man kan boka 2 rum på samma hotell och få poäng. Tänkte det var lite samma sakJa det kan du, men du får bara poäng för en vistelse vid samma tillfälle.
Kan jag ha bokningar på 2 hotell inom hiltonkedja samtidigt?
Ja det kan du, men du får bara poäng för en vistelse vid samma tillfälle.
Missade den biten i frågan. Attans då men man kan boka 2 rum på samma hotell och få poäng. Tänkte det var lite samma sak
Det är antal nätter jag är ute efter.Det kan du göra. Transferera över kostnaderna till ett rum. Däremot om det är spend du är ute kan du kolla om det finns andra saker du kan sätta på rummet som transport och dyl.
Det är antal nätter jag är ute efter.
När du gjorde det där med din pappa, fick du nätter för den bokningen med?
Jag har gjort det på Hilton men läste nyligen på Loyaltylobby att någon Hyatt medlem fick sitt konto stängt för den personen hade gjort så. Låtit andra personer bo på ett hotell utan att själv varit där så läs reglerna. Jag fick nyligen mitt Hilton konto låst för jag bytte min e-post från gmail till ProtonMail men det löste sig efter Hilton Hongqiao skrev till deras säkerhets team och bekräftade min identitet. Jobbigt när det händer för jag har 1,2 miljoner Hilton poäng.