Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Tjena,
Ringde den kära SAS-supporten idag ang boka ARN till BKK via MUC eller FRA med Thai i business i slutet av december
Samtal 1: "Det finns inga biljetter på denna sträckan."
Samtal 2: "Jag ser att det finns tillgänglighet på denna sträckan men jag kan inte boka dem"
Samtal 3: "Jag ser inga biljetter på denna sträckan"

Jag ser att det finns tillgänglighet på Uniteds hemsida.

Är det bara att fortsätta HUACA eller är det kört?
TIllgänglighet på United behöver inte stämma överens med vad Eurobonus har tillgång till. Bl.a. Thai släpper sent till Eurobonus.

En konstig fråga kanske!

En ren SAS award bokning online!
Om jag tex bokar så här: utresa EWR-CPH och hemresa CPH-EWR

Kan man ändra den biljetten själv online så att hemresan blir till utresa istället och lägga till en annan hemresa :confused:
Hoppas ni fattar vad jag menar :rolleyes:

Har aldrig bokat nån biljett online med SAS, därav min fråga

En konstig fråga kanske!

Kan man ändra den biljetten själv online så att hemresan blir till utresa istället och lägga till en annan hemresa :confused:

Har aldrig läst att ngn försökt. Här kanske du får ta en för laget. :D
Måste erkänna att jag har dålig koll på vad och hur mkt man kan ändra själv online. Man kan iaf inte boka t ex CPH-PEK-CPH online och sedan själv boka om till CPH-PEK // PVG-CPH (Open jaw).

En konstig fråga kanske!

Det är inte möjligt att göra online, prövade just. Utresan måste ske före hemresan, även om man försöker boka om den ena.

Borde inte vara helt omöjligt att ordna på telefon.

Har aldrig läst att ngn försökt. Här kanske du får ta en för laget. :D
Måste erkänna att jag har dålig koll på vad och hur mkt man kan ändra själv online. Man kan iaf inte boka t ex CPH-PEK-CPH online och sedan själv boka om till CPH-PEK // PVG-CPH (Open jaw).

Vet du om det går att bygga på en enkelresa själv online?

Jag tänkte nån gång boka SAS eftertraktade biljetter kl 00.00 till ett resmål, men har inte tillräckligt med poäng för att boka retur med de svindyra poängen för en dummy bokning. Hade ju varit trevligt att få Biz båda vägar :D

Kan man omvandla en enkelresa till T/R själv online så är det ju lungt!!!

Tänkte man kunde vara smart att göra som jag beskrev :oops::oops::oops::oops:

Vet du om det går att bygga på en enkelresa själv online?

Jag tänkte nån gång boka SAS eftertraktade biljetter kl 00.00 till ett resmål, men har inte tillräckligt med poäng för att boka retur med de svindyra poängen för en dummy bokning. Hade ju varit trevligt att få Biz båda vägar :D

Kan man omvandla en enkelresa till T/R själv online så är det ju lungt!!!

Tänkte man kunde vara smart att göra som jag beskrev :oops::oops::oops::oops:
Nej det går inte. Men du kan boka returen i ekonomi och sedan byta ut den till business när det släpps.

Nej det går inte. Men du kan boka returen i ekonomi och sedan byta ut den till business när det släpps.

Det var det som är problemett, att jag just nu inte har 165 k poäng för en dummy bokning :rolleyes: för att sen kunna bli 100 k

Tänkte att det fanns ett smart sätt att bara ligga ute med 100 k tills bonus biljetterna släpps :D

Toppen