Låter vettigtHar tyvärr inte tillräckligt SEK att knäcka på en C biljett (ca 50k ToR...) - Får bli en ekonomibiljett, och vi vet alla vem som får den ... (Inte svärfar alltså, även om det är frestande...).
Min 3åring är ju inte i direkt behov av varken utrymme eller champanj, förstår att biljetten måste finnas så att han sitter fastspänd i sin stol vid start och landning, men vad finns det för möjlighet att smyga upp och sätta sig med familjen under resans gång?
Har aldrig gjort en sådan här resa, det här är summeringen av 2 års samlande med diverse SAS-kreditkort och en hel del undersökning, så tacksam för alla svar om din/er erfarenhet![]()
Om SAS ställer in ett leg arn fra (sen skulle vi dra mle) och vill att man ska åka en dag tidigare, kan man då boka av och få även 450 kronorna tillbaka?
Om SAS ställer in ett leg arn fra (sen skulle vi dra mle) och vill att man ska åka en dag tidigare, kan man då boka av och få även 450 kronorna tillbaka?
Tänkte på det med, men om det är lika vänner gång är det för att man ska få känslan av att de arbetar. Jag får mer känslan av att jag är övervakad.Har ni tänkt på att det är knappljud i pausmusiken på SAS linje? Dvs att det det låter som någon knappar på ett tangentbord, men det är lika varje gång.
Många med mig sitter ju med 2-4-1 som går ut snart och som behöver användas. Man bör ju kunna resa nånstans inom Europa i sommar. Vad ger bästa värde för poängen tycker ni? Jag tänker tex Swiss Business till medelhavet nånstans.
* Varifrån vill du börja din resa? ARN
* Var är din destination? Europa
* När vill/behöver du resa ut? juni-juli-augusti 2021
* Hur länge vill du vara borta? 1-3 veckor
* Hur många personer som skall resa? 1
* I vilken kabinklass? Business.
* Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
* Vad är din budget? (per person) 30 000 EB (50% med 2-4-1)
Tack. Ja det är ju det här med Coronaregler också och då tänker jag att inom EU är nog där vi får hålls i sommar. Men TK är ju absolut intressant till tex Grekland.Turkish via IST är väl bra "bang for the buck"? T.ex. verkar Turkish flyga A330 på rutten IST-BCN/MAD i juli vad jag kan se. Kanske Lissabon med en A321? Nu ser jag bara ur ett flygande perspektiv.
Många med mig sitter ju med 2-4-1 som går ut snart och som behöver användas. Man bör ju kunna resa nånstans inom Europa i sommar. Vad ger bästa värde för poängen tycker ni? Jag tänker tex Swiss Business till medelhavet nånstans.