B
Bulle
Guest
Tonton skrev:Direktlänken är personlig.Klicka för att utvidga...
Alright, tack! Hoppas min anländer!
Tonton skrev:Direktlänken är personlig.Klicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Funderade på detta imorse. Skönt att betala hela årets CSN i februari, samt mina utländska fakturor som tillåter kortbetalning!Klicka för att utvidga...
Renato skrev:Tillåter CSN kort betalning?Klicka för att utvidga...
Linmet skrev:billhopKlicka för att utvidga...
Linmet skrev:billhopKlicka för att utvidga...
Jonkandonkan skrev:Nja dom tillåter väl det om man ska betala "från utlandet". Tror man ska ange en adress? Inte gjort det själv, men uppfattat det som att en del (boende i Sverige) gör så tillfälligt.Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:Bara lite som en FYI i ren allmänhet: Att uppsåtligen ange fel adress (och land för all del) till myndigheterna är inte direkt att rekommendera.Klicka för att utvidga...
Renato skrev:Tillåter CSN kort betalning?Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:Bara lite som en FYI i ren allmänhet: Att uppsåtligen ange fel adress (och land för all del) till myndigheterna är inte direkt att rekommendera.Klicka för att utvidga...
Curve är lösningen på allt! går att fixa på några minuter i appen - då motiverar du dessa risker (till viss del)Ricci skrev:Någon som handlat på lenovo.se och vet när pengarna brukar dras?Tänkte beställa en lite mer avancerad X1:a 12 feb, men det vore trist om pengarna dras den 15:e feb eller senare.Klicka för att utvidga...
Det kan dessutom leda till rejält strul med studiebidrag om ni har en gymnasist...Tonton skrev:Bara lite som en FYI i ren allmänhet: Att uppsåtligen ange fel adress (och land för all del) till myndigheterna är inte direkt att rekommendera.Klicka för att utvidga...
Buffon skrev:Någon med erfarenhet av att betala fortkörningsböter via billhop?Isåfall blev det alltid något gott ut ur det onda....Klicka för att utvidga...
Inga konstigheter alls när jag gjorde det några veckor sedan...Buffon skrev:Någon med erfarenhet av att betala fortkörningsböter via billhop?Isåfall blev det alltid något gott ut ur det onda....Klicka för att utvidga...
Något OT men delvis relevant (eftersom jag tänkte ladda över till Revolut och därefter betala till CSN för att slippa avgift) - Någon som har testat med Revolut + IBAN (enligt CSNs uppgifter) och angett uppgifterna som efterfrågas och fått det att fungera/kan ge en kommentar? Viktigt att man skriver i viss ordning? Behöver man vara skriven utomlands för att det ska fungera (eftersom rubriceringen är "när du är bosatt utomlands")? Blir dessutom lite osäker på om det är "CSN" man ska uppge som "företagsnamn" hos Revolut?t90tho skrev:Det kan dessutom leda till rejält strul med studiebidrag om ni har en gymnasist...Revolut/IBAN rekommenderas för CSN.Klicka för att utvidga...
Linmet skrev:Inser just att efter 200 tkr/år får man inte poäng på sas mastercard?Klicka för att utvidga...