Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

7A2E4E6B-5C47-4BDC-BC82-5569BC7BAC3A.jpeg
96699251-5137-4894-A249-8943847DA16A.jpeg
D3104EBF-320E-4D86-BEAC-06222F8CBF1A.jpeg
Hotell:
Doubletree by Hilton Minsk
Datum: 1 Januari - 4 Januari 2021
Bokat: King guest room
Uppgradering: King guest river view (1-2 januari 2021) King Suite 2-4 januari 2021
Status: HHD

Hotell: Hilton Slussen
Datum: 9-10 Januari
Bokat: Queen Guest Room
Uppgradering: Executive king with view

Status: HHG

I appen hade jag bara blivit uppgraderad till twin deluxe with view, men vid incheckning ställde jag frågan om något bättre kunde ordnas och ett executive rum tilldelades.

Tredje gången jag bor på Hilton Slussen nu sen i oktober och första uppgraderingen fick vi inga vouchers till baren, andra gången fick vi en voucher var och nu tredje gången fick vi 2 vouchers var.
Blir det möjligt 3 vouchers per näsa nästa gång? o_O

Förslag: Hilton Slussen byter namn till "Businessclass.se Ungkarls Hotel" tills pandemin är över

Eller Gräsänklings-hotell för undertecknad.
Det gäller att ha en förstående fru som är med på [företrädesvis fysiskt, men i Covid tider utan barnvakt är det svårt] alla omvägar och upptåg för optimering av poäng och tier-status

Kanske dags för BCare som bor där att lämna små hemliga lappar någonstans i rummen till nästa besökare -- om inte annat för att testa städet? :) Lite smo en bc.se-geocaching-special?

Kanske dags för BCare som bor där att lämna små hemliga lappar någonstans i rummen till nästa besökare -- om inte annat för att testa städet? :) Lite smo en bc.se-geocaching-special?

Om någon får ett rum med utsikt på fjärde våningen [samma våning som loungen, så ni vet vilken byggnad] så finns det precis en geocach i form av en[oöppnad] påse chips på översta hyllan längst in skåpet ovanför kaffemaskinen.

Jag la den där mest på skoj istället för att ta med hem för att se om städet tittar där, utifall jag skulle få samma rum.
Som ni förstår av denna post fick jag inte samma rum denna helgen [ett annat på samma våning].

Rummet ifråga var bebott i helgen så någon lycklig BC:ser kanske fick en påse chips ;)

Toppen