Senaste nytt

Sökes: Awardresa eller poängresa till Cancun, Mexiko (Cun)

Nu tror jag att jag hittat en rutt jag tycker känns ok.

ARN-CUN med Air Canada. Från Toronto blir det Air Canada Rouge och det är där jag tvekar lite. Är det någon som flugit med dem? De får ju inte toppbetyg på Youtube direkt.....

Hem tänkte jag TAP då det går snabbast.

Tre frågor.
1.Går det att kombinera olika bolag dit och hem?
2. Air Canada erbjuder A330, B777 och B787. Jag har dreamliner som ett litet favoritplan, men jag undrar om någon av er har erfarenhet av de andra och kan ge en kommentar vilket av planen ni gillar bäst?
3. Vart i Europa skulle ni helst vilja stanna några timmar med tanke på Lounge; Bryssel, Munchen eller Zurich? (har redan stannat flertalet gånger i Frankfurt, London och Wien så tar inte med dem som alternativ)

Nu tror jag att jag hittat en rutt jag tycker känns ok.

ARN-CUN med Air Canada. Från Toronto blir det Air Canada Rouge och det är där jag tvekar lite. Är det någon som flugit med dem? De får ju inte toppbetyg på Youtube direkt.....

Hem tänkte jag TAP då det går snabbast.

Tre frågor.
1.Går det att kombinera olika bolag dit och hem?

En dum fråga till kanske men kan man välja ett bolag dit och ett annat hem och fortfarande hålla sig till samma poäng? (inom Star alliance)

Ingen som åkt med Air Canada Rouge?

Ingen som åkt flera olika plan med Air Canada som kan ge en liten jämförelse?

Ber om ursäkt för alla frågor, men vill ju gärna det blir bra.

Ingen som åkt med Air Canada Rouge?

Ingen som åkt flera olika plan med Air Canada som kan ge en liten jämförelse?

Ber om ursäkt för alla frågor, men vill ju gärna det blir bra.

Nu har jag inte provat själv men vill minnas att Air Canada Rouge är deras low cost bolag, om man tittar på Air canadas seatplans på deras hemsida så har ju alla Air Canada plan någon form av lie flat stol i business medans Rouge har 2-2-2 config på sin enda wide body (Boeing 767) vilket jag gissar innebär någon form av Premium Economy lite som Norwegians Premium produkt

Ser ut som att CUN-YYZ går med a330, iallafall under hösten 2021 och är då inte Rouge utan mainline. Kolla seatmap på t ex expertflyer för din avgång för att se om det är riktig business eller de a330 som är konfade med bara en 2-2-2 premium ekonomi.

Jag har provat AC 787 samt 777 i business och de är rätt lika. Googla så kan du se bilder och recensioner på de olika varianterna av 'pods'

Ser ut som att CUN-YYZ går med a330, iallafall under hösten 2021 och är då inte Rouge utan mainline. Kolla seatmap på t ex expertflyer för din avgång för att se om det är riktig business eller de a330 som är konfade med bara en 2-2-2 premium ekonomi.

Jag har provat AC 787 samt 777 i business och de är rätt lika. Googla så kan du se bilder och recensioner på de olika varianterna av 'pods'

Vad kul med Air Canada. Tyvärr ser jag bara Rouge i oktober (9-11) och då med A321.

Jag har bara kollat Youtube, men ska kolla bilder med. Värdefulla tips. Tackar!

jajemen, såg dem, men tänkte man kommit längre sedan 2015 och 2016 och min fråga var egentligen för a321, men det kunde jag kanske kläckt ur mig :).

Så gubben har sökt men tyckte inte det var relevant ;)

Toppen