Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Det hade jag också gjort. Fan tänk att missa 3 Eurobonuspoäng när man kan lösa det med mindre än några timmars arbete.

Väl värt din tid, säkerligen.

Tack för stödet. Jag förstår att du är genuint intresserad av mitt poängsamlande när du bemödar dig med att svara på mitt inlägg.
Återigen, tack.

Jag fick svar från kundtjänst 10/12. De skulle manuellt lägga in poängen och kontakta berörd butik och meddela att varan var tillagd i fel varukategori.
14/12 var det en manuell ändring på Coop-historiken som lade in de saknade poängen.

Börjar bli svårt att få tider för avhämtning och hemkörning nu i Luleå..
hemkörning första lediga tid 2 januari, hämta lördagen den 26.

Hittade en tid innna jul i Boden, så det blir en liten utflykt för att plocka upp det sista till julbordet på onsdag.
Vad gör man inte för en bunt Coop poäng :)

Tack för stödet. Jag förstår att du är genuint intresserad av mitt poängsamlande när du bemödar dig med att svara på mitt inlägg.
Återigen, tack.

Jag fick svar från kundtjänst 10/12. De skulle manuellt lägga in poängen och kontakta berörd butik och meddela att varan var tillagd i fel varukategori.
14/12 var det en manuell ändring på Coop-historiken som lade in de saknade poängen.

Nejdå. Jag är bara häpen över vilken tid du väljer att lägga på vad som motsvarar anslagsvis ca 1 krona. Jag slutar aldrig förundras över mänskligheten. :)

En kod för nykunder, om man sen dessutom vill spara koden ovan till en andra beställning.

Just nu får du som medlem 150 kr rabatt på ditt första köp när du handlar för minst 800 kr på c**p.se. Erbjudandet gäller t.o.m. 10/1 så passa på att fylla förråden. Ange kod: NYKUND1KZ9

Vi handlar sällan på Coop eftersom 1) ICA Maxi ligger 2 km från hemmet 2) ligger på väg hem från bägges primära arbetsplats 3) ICA Maxi alltjämt är billigare än Stora Coop här i stan.

Jag räknade lite på att handla på Coop och spenderar vi 6000:- i månaden ger det 1550 EB-poäng per månad om jag förstått det rätt. Värdesätter man EB till 10 öre per poäng är det 160:-. Handlar vi för 6000:- på ICA är återbäringen som medlem 60:- (tror jag?) så differensen är 100:- i värde. och vår ICA Maxi är garanterat 1,6% (100/6000) billigare än Stora Coop.

Har jag missat något grundläggande i finessen av att handla på Coop för att tjäna EB-poäng -- eller bör vi fortsätta att primärt handla på ICA?

Toppen