Ja, 60.000 EB poäng för bonusresa inom Asien i First class är ett kap!Tack för ett mycket trevligt inlägg! Jag får sådan lust att åka till Asien och bränna alla mina EB poäng på att flyga lyxigt![]()
Trevlig resa! Du kommer säkert att bli nöjd.Nu fick jag också resfeber och inspiration, åker ju 27 juni i C klass efter tips om bra deal från aho, läääängtar![]()
Jag gillade också deras återhållsam inredning.Kanonbra reportage! Jag gillade interiören skarpt, sobert utan en massa krims-krams!
Bilderna beskriver bättre än texten.Trevligt reportage, gillar när det är mycket bilder.
Jag skulle klassa Cathay Pacific i samma klass som Turkish Airlines när det gäller mat onboard. Dvs hög standard.Tack för ett fint reportage! Bilderna på maten gjorde mig hungrig!![]()
Absolut! Skaffa lite avios hos British Airways Executive Club och flyga inom Asien, bonusresan blir inte så dyr.Tack för en trevlig reportage. Säten såg jätte trevlig ut. Måste testa...
Ingen F kvar till SYD/AKL?
Det var synd för jag hade precis insett att jag kunde få en t/r i F en väg och C en väg för 145,000km från mitt CA-konto... nåja, det får väl bli C båda vägarna isf...
FYI, det finns First class på Hong Kong - Tokyo Haneda/HND.![]()
Tack för tipset, det hade varit kul att prova F någon gång och varför inte så snart som möjligt!Får försöka sy ihop något och sträckan HKG-HND är ju helt klart lättare att få till med avseende på att ta ledigt etc.
FYI, det finns First class på Hong Kong - Tokyo Haneda/HND.![]()
30 000 avios för F är verkligen ett fynd! Det skulle passa bättre för mig att flyga HND-HKG än HKG-HND. Är det stor skillnad på sträckorna? Jag tänker mig att loungerna är bättre om man flyger från Hong Kong är från Tokyo? Att flygtiden är 1 timme längre HND-HKG kanske gör så att matserveringen blir bättre på den sträckan?FYI, det finns First class på Hong Kong - Tokyo Haneda/HND.![]()
30 000 avios för F är verkligen ett fynd! Det skulle passa bättre för mig att flyga HND-HKG än HKG-HND. Är det stor skillnad på sträckorna? Jag tänker mig att loungerna är bättre om man flyger från Hong Kong är från Tokyo? Att flygtiden är 1 timme längre HND-HKG kanske gör så att matserveringen blir bättre på den sträckan?