Lite konstigt att detta inte ens nämnts i nyheterna (SCMP eller The Standard) i Hong kong.......
Lite konstigt att detta inte ens nämnts i nyheterna (SCMP eller The Standard) i Hong kong.......
Aha, den konspiratoriske hade givetvis trott att de vill förhindra folk att boka bonusplatser då de vill ha dessa själva.Sant. Jag såg också nyheten när den kom på Loyalty Lobby och kollade in SCMP, men hittade ingenting.
Va?Blir det Tokyo kommer jag nog inte boka en weekend. Skall till Japan över jul och nyår som det ser ut nu (bokat). Känns lite onödigt för min del att åka på en weekend 3 veckor innan till Tokyo då![]()
Haha, saker händer när man är grounded 5 månader...... har arbetshelg just dessa datum och lär inte ta ut 5 semesterdagar för att åka på en weekend till ett land jag kommer tillbringa 2 veckor i 3 veckor senare
Vi kan bara transitera i Tokyo. BC träff på Guam?Haha, saker händer när man är grounded 5 månader...... har arbetshelg just dessa datum och lär inte ta ut 5 semesterdagar för att åka på en weekend till ett land jag kommer tillbringa 2 veckor i 3 veckor senare![]()
Worst case scenario får det bli en selfie nere vid Pier 3![]()
Ensam är stark!Lite dålig uppslutning på piren i år men vi hade det trevligt ändå!Visa bifogad bild 115120