Cristoffer Cedergren
Medlem
Dagens Industri har fått till en ledare som säger exakt vad jag tycker:
LEDARE: Lägg ner Bromma och bygg ny räls
LEDARE: Lägg ner Bromma och bygg ny räls
Gillar slutsatsen; koppla ihop Arlanda med ALL spårtrafik, tunnelbana!Dagens Industri har fått till en ledare som säger exakt vad jag tycker:
LEDARE: Lägg ner Bromma och bygg ny räls
Inför restidsgaranti mellan tåg och flyg också, så att folk vågar skippa bilen.Gillar slutsatsen; koppla ihop Arlanda med ALL spårtrafik, tunnelbana!
Skulle vara ett mycket trevligt mijösmart och hyffsat ekonomiskt (för resenärer) alternativ. Lite lång restid kanske med många stopp som sig bör, lite som London!
Fast alla trådbundna transportsätt till Arlanda går ju på miljövänlig el, och det finns ju ihopkoppling med tunnelbanan. Vad ska det göras mer?Gillar slutsatsen; koppla ihop Arlanda med ALL spårtrafik, tunnelbana!
Skulle vara ett mycket trevligt mijösmart och hyffsat ekonomiskt (för resenärer) alternativ. Lite lång restid kanske med många stopp som sig bör, lite som London!
Alldeles självklart kostar en resa med taxi, märkligt nog, just som en taxiresa. Konstigt, eller hur???men det är bara bakvänt att ta en taxi till stan (att parkera bilen går ju såklart inte) för en kostnad som blir nästan samma som att ta en taxi.
Man hade en option att göra det för några år sedan, men allianspartierna ville inte göra det så det är tyvärr kört nu för ett bra tag framåt!
drabbades av mycket teknik
Frågan är väl snarare om Brussels finns kvar efter pandemin...Lufthansa har ju velat infoga dem i Eurovings. Hela Euparlamentet jobbar fortfarande mestadels på distans, vilket nog påverkar trafiken.Brussels Airlines vill vara kvar på Bromma
Källa: Flygtorget
Flygtorget » Flygnyheter » Flygnyheter » Brussels Airlines: Vi vill vara kvar på Bromma