Bokningar på hilton brukar, så vitt jag vet, aldrig behöva bokas om för att omfattas av nya poängkampanjer. Åtminstone har jag aldrig stött på det.palmen skrev:Tolkar jag det rätt att detta gäller redan gjorda bokningar? Eller måste man boka om dessa?Klicka för att utvidga...
Den går igång direkt om du chattar med kundtjänst, sedan har du 90 dagar på dig.Doctor-X skrev:Hur lång tid tar det ungefär för kundtjänst att aktivera en Challenge efter att man begärt detta? Är det sedan 90 dagar man har på sig?Klicka för att utvidga...
Johans00 skrev:Den går igång direkt om du chattar med kundtjänst, sedan har du 90 dagar på dig.Klicka för att utvidga...
Du får ha koll själv alternativt chatta med kundservice för att se hur det går!Doctor-X skrev:Kan man följa sin progress på sin medlemssidan på något sätt eller gäller bara att ha koll själv? Tänker nu när det är dubbla nätter. Har redan 5 nätter bokade nu från och med 11 september och tänker nog satsa på att försöka få till en Diamond Challenge, eftersom det räcker med 9 nätter totalt.Klicka för att utvidga...
Protein48 skrev:Tack@Johans00för uppdateringen gällande frysningen. Hade också challenge i vintras och hann enbart med 6 nätter innan allt brakade loss. Frågade därför (lite bedjande med valpögon) om man kunde återuppta challenge. Fick svar att 12 nätter inom 90 dagar krävdes. Kommer nog aldrig i detta liv undan billigare Diamond än så. Nästa vecka finns det fortfarande priser på 880 kr/natt Hilton Slussen.Klicka för att utvidga...
Doctor-X skrev:12 nätter med pågående kampanj med dubbla nätter (dvs totalt 24) eller bara 12 vanliga nätter?Klicka för att utvidga...
18 nätter är det som gäller i normala fall men i mitt fall hade jag redan 6 nätter sedan tidigare och behövde således ytterligare 12. Med kampanjen blir det endast 6 faktiska nätter.Doctor-X skrev:Men vanligtvis är det väl 18 nätter vid Diamond Challange? Så det blir 9 nätter med pågående kampanj om jag förstått det rätt så till vida att man inte tidigare iår innan Covid-19 haft någon pågående challange?Klicka för att utvidga...
M.K skrev:@Doctor-XMatchade du från NCC Plat och hade du redan HHG genom Amex?Klicka för att utvidga...
Status MatchAll-in skrev:Hej!Är det någon mer som har lyckats att aktivera en Diamond Fast Track Challenge via chatten...? Har försökt två gånger nu men för bara svar att det erbjudandet inte gäller nu. Tips..? Eller bara trägen vinner o köra på några gånger till..?Klicka för att utvidga...
Är detta inte en fast track challenge?All-in skrev:Tack men det är ju inte en status match jag vill göra utan en fast track challenge... tidigare i tråden så ser jag att det är några som har lyckats få till detta i combo med dubbla nätter etc.Fler tips/idéer mottages med tacksamhet alt så blir det väl bara att försöka igen...Klicka för att utvidga...