Senaste nytt

Ny SAS/American Express kampanj från 1 sept 2020?

Är det kört få kortet om man har betalningsanmärkning. Antar det är personligt och man kan inte få det genom en annans personummer?

Antar det är personligt och man kan inte få det genom en annans personummer?
Om du använder någon annans personnummer så blir det ju den personens kort... Låter den personen dig att använda kortet så begår den personen ett brott mot avtalsvillkoren.
Eller missförstod jag frågan?

Är det kört få kortet om man har betalningsanmärkning. Antar det är personligt och man kan inte få det genom en annans personummer?
Du kan ju testa att skicka in en ansökan, blir den nekad så kan du ringa in och försöka övertyga Amex åt andra hållet. En annan ide är att någon annan skaffar kortet och lägger till dig som extrakortsmedlem.

Så spenderat 10k ännu, är ju trots allt fredag hehe
Jobbar på det!

Du kan ju testa att skicka in en ansökan, blir den nekad så kan du ringa in och försöka övertyga Amex åt andra hållet. En annan ide är att någon annan skaffar kortet och lägger till dig som extrakortsmedlem.

Jobbar på det!

En UC görs även om man ansöker som extrakortsmedlem. Mina föräldrar gjorde detta i augusti och båda fick varsin UC trots jag är den med betalningsansvaret.

Toppen