011430121
Medlem
Norwegian i samtal med Norska staten om nya stöd
Källa Dagens Industri
Norwegian i samtal med staten om nya stöd
Källa Dagens Industri
Norwegian i samtal med staten om nya stöd
Fanns någon siffra om att kring 2,2 MDR under början av 2021 behövdes.
Någon som sett något mer konkret?
Detta?
Det är ju 2 månader sedan detta sades
I innkallingen til generalforsamlingen skrev Norwegian at hvis coronakrisen, reiserestriksjoner og en laber etterspørsel i markedet fortsetter til slutten av 2020, så vil man trenge «rundt 2,2 milliarder kroner ut andre kvartal 2021».
Norwegian jobber med ny redningspakke: Ukjent milliardsum må på plass – E24
I'am sorry to brake it for you, but it will take much longer then one day.
Varför gick Kina in och investerande i Norwegian.
Jag är ganska säker på att det som syftade på är om det är nu den bryter igenom 1 på vägen nedåt...
Haha då missförstod jag helt.
Därför att de inte hade något val. De kunde välja att konvertera skulderna till aktier eller att bolaget gick omkull och de hade inte fått något alls.
I'am sorry to brake it for you, but it will take much longer then one day.
Lät roligare att skriva det på engelska.
Vet inte om du vet men får dom genom lånet så är det bra men det kommer bli en rejäl utspädning. Tänk dig 1 mat sked cola i ett vatten glas. Blir inte så bra det. Så tips från coachen, sälj sälj har du köpt redan så är det bara att hoppas att den landar på grönt och inte svart eller rött. Sen är nya riktkursen enligt stor banken HSBC, vid 0.5. Jag personligen hade hellre satsat på SAS och ser att SAS kommer bli skandinaviskt i framtiden. För viktig för våran infrastruktur, och vill inte att utländska bolag ska vara här och härja. Dock enda hoppet jag kan ge dig det är ett ? Varför gick Kina in och investerande i Norwegian.