Varför drack du inte Krug?Om någon är intresserad så pröva jag nya The Suite i december från Haneda till London
Videon är från min och 2 polares Youtube-Kanal
Varför drack du inte Krug?Om någon är intresserad så pröva jag nya The Suite i december från Haneda till London
Videon är från min och 2 polares Youtube-Kanal
Klart jag drack krug, de var när jag åt hamburgaren. Men man kan inte ta med ALLA saker ombord för då blir videon för långVarför drack du inte Krug?![]()
Har du nån officiell info på denna, tyckte jag kollade seatmap i slutet april och såg gamla...står i post 68
ANA flyger frankfurt haneda med b787, någon som vet hur länge man har tänkt åka med den istället för b777?
Den med gamla first är inställd och den med nya first har gårt till b787På båda dagliga avgångarna eller bara den ena?
Med tanke på att Japan är helt stängt förutom för Diplomater och Japanska medborgare som är på väg hem gissar jag att de flyger minimalt på sin tidtabell nu. Det kommer fortsätta tills Japan öppnar sina gränser troligen, och när det är vet vi ju inte. Jag sitter personligen och funderar på att boka av min ANA F över jul och nyår just nu just för att det är så oklart.ANA flyger frankfurt haneda med b787, någon som vet hur länge man har tänkt åka med den istället för b777?
Jag har bokat av min ANA F över nyår, även om det rent teoretiskt kommer gå att resa då så är det för mycket osäkra faktorer för mig nu så bättre att resa senare, så resonerar jag.Med tanke på att Japan är helt stängt förutom för Diplomater och Japanska medborgare som är på väg hem gissar jag att de flyger minimalt på sin tidtabell nu. Det kommer fortsätta tills Japan öppnar sina gränser troligen, och när det är vet vi ju inte. Jag sitter personligen och funderar på att boka av min ANA F över jul och nyår just nu just för att det är så oklart.
Med tanke på att Japan är helt stängt förutom för Diplomater och Japanska medborgare som är på väg hem gissar jag att de flyger minimalt på sin tidtabell nu. Det kommer fortsätta tills Japan öppnar sina gränser troligen, och när det är vet vi ju inte. Jag sitter personligen och funderar på att boka av min ANA F över jul och nyår just nu just för att det är så oklart.