intuition
Medlem
Står på e-biljetten, under betalsättet. Jag lägger upp en skärmdump när jag är tillbaka vid datornDet skulle kunna förklara ett och annat. Var ser du att det har blivit så?
Står på e-biljetten, under betalsättet. Jag lägger upp en skärmdump när jag är tillbaka vid datornDet skulle kunna förklara ett och annat. Var ser du att det har blivit så?
Ah, jag missade det där med "efter en ombokning". Jag hade inga ombokningar, bara avbokningar. Därmed har man ju inte fått någon ny e-biljett.Står på e-biljetten, under betalsättet. Jag lägger upp en skärmdump när jag är tillbaka vid datorn
Det är en kod som används för att hantera och ta bort eventuella prispåslag vid ombokning i samma serviceklass. Har använts liknande koder vid planerade strejker, vädervarningar osv. För att enkelt erbjuda kunderna att boka om sina resor, utan extra kostnad.Så här ser det ut på biljetten efter ombokning. Om någon vet vad WAIVESKS043 innebär eller kan peka mig till en plats där jag kan hitta det så är det uppskattat.
Visa bifogad bild 112262
Nä, varför skulle de kunna det? Dem förlitar sig ju på vad datorn säger och säger den nej - då blir det nej. Koden finns ju där för att backoffice programmerat in den, just för att möjliggöra hantering i första linjens support.Jag ringde SAS kundtjänst men de visste inte vad det var för något...
Och igår, 10/8, så var pengarna på kontot!Idag trillade det in mail om refund för min i mars avbokade majresa!
Och det dagen innan jag ska kliva ombord på ett flyg för första gången sedan 7 mars...