Alltid spännande att åka runt när de där kossorna står på rätt kraftiga lutningar. Man undrar lite vad som händer om de tar ett felstegVisa bifogad bild 112024
kör hemester i Schweiz här en bild från dagens 16 km trail run vid Grindelwald. Blev runt 1000 höjdmeter. I bakgrunden syns Eigers nordsida.
Efter en dagstur på Klövfjäll så avrundade vi kvällen med en kvällsfika vid Borgasjön. Helt magiskt.
Detta är rena rama terapin med fjällsemester då 3 inte har någon som helst täckning här uppe.
Där gick min ”film” igång... Rullande kossor i backarna.Alltid spännande att åka runt när de där kossorna står på rätt kraftiga lutningar. Man undrar lite vad som händer om de tar ett felsteg6-700 kg ko som kommer rullande är nog inte att leka med
![]()
Det är vackert och oerhört avkopplande att vara här uppe. Kan erkänna att det är första gången jag är på semester och vandrar i fjällen. Någonsin.Inte allt för långt ifrån de trakter jag frekventerade tidigare, vackert och rogivande där uppe, med oftast mindre folk än mer "klassiska" fjälldestinationer på sommaren!