Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

Aha, då hade Tallinn fel. De sa 90 dagar. Men oavsett så är det är ju lite irriterande att man inte ens kan röra en bokning som innehåller ett ben med Singapore.

Så bara för att dubbelkolla:
Jag tänkte lägga till in/utresa till AMS/LHR för min bokade resa över jul med Singapore. Det kommer inte att gå idag, utan jag får vänta och hoppas de finns kvar?

Jag ringde med Skype och satt i kö 3 tim sedan var krediten slut och samtalet kopplades ned (är EBD). Ringde med mobilen och kom fram efter 1:15 tim. Det fanns lite rester kvar från övriga och fick ANA F till/från MUC i maj.
Är det nya suites även från MUC?

Är det nya suites även från MUC?
Nä inte som jag läst eller sett.
LHR och FRA är det som, ev även till JFK ska vara nya

ANA Schedules New 777 Cabins On More Routes | One Mile at a Time

Men i coronatider kan ju allt ändra sig

Bottom Line
All All Nippon Airways flights to London and New York JFK feature the new 777s (well, as of January 1, at least). On top of that, as of February 1, 2020, the Frankfurt route will feature new cabins.

Jag lyckades boka 4 platser, i juni nästa år. Jag kollade både United och Awardfares (de stämde dock 100% med varandra) men däremot så stämde de mer till 90% med vad Tallinn fick upp. Det var ju dock visst tryck i morse när bokningen öppnade så mycket möjligt att det försvann platser samtidigt som jag pratade med dem.
Gjorde du allt i en bokning eller uppdelat på två bokningar? Är det två bokningar kan det mycket väl varit så att när första två platserna bokats så kommer två till.

Aldrig hört om mer än max 2 platser, om det nu går att få 4 platser ibland är det väldigt positivt för oss.

Gjorde du allt i en bokning eller uppdelat på två bokningar? Är det två bokningar kan det mycket väl varit så att när första två platserna bokats så kommer två till.

Aldrig hört om mer än max 2 platser, om det nu går att få 4 platser ibland är det väldigt positivt för oss.
Det gjordes i 2 bokningar, hon som gjorde den var borta ganska länge (var on hold ca 10 min), första tanken vara att dela på oss (2 via FRA båda vägarna och 2 via LHR dit och MUC hem) men när hon återkom så hade hon fixat 4 tillsammans (men på 2 olika bokningsnr)

Någon som vågar sig på en gissning av vad sannolikheten är att kunna boka Phuket med ANA F som mellansteg? Kartan har ju ritats om lite... Tänker inte minst iochmed att om man ska boka i vinter så är det väldigt får möjligheter som ges.

Toppen