Panademin vet vi inget om.. så därför OM...
Men då kankse någon vet om tex SQ brukar öppna fler platser i D längre fram mot årssluten, historiskt sett... eller om man ransonerar hårt hela vägen in i kaklet...??![]()
Om jag hade vetat hur Revenue Management faktisk funkar hade jag hållit tyst om detta på Businessclass.se och öppnat ett forum på Dark Web och sålt informationen där mot ersättning i crypto-valuta.
Jag ser verkligen inte problemet här. Du kan alltså nu boka en resa med Singapore Airlines som du inte behöver betala nu men i oktober. Sen vad som händer vet ingen, men köp dig en ExpertFlyer licens för $9.99 per månad så lägger du in bevakning där för andra flighter du vill ha. Då får du notifikationer om t.ex. D-klass öppnar upp.
I år blir nog inte som något annat år, så det blir nog väldigt svårt att sia om något alls.Har redan expertflyer....
Rvue Mgm, tanken mer OM någon hade erfarenhet (kom ihåg) hur saker brukar arta sig under normala år vs år med katastrofer...
Ämnet tycker jag är intressant, tycket ingen annan det, så kör ämnet självdö...![]()
Eller så vill du ha information och hoppas att det ska spara dig några kronor snarare än diskutera ämnet. Inte många inlägg från dig som inte handlar om hur du ska få hjälp av forumet och om dina biljetter (revenuebiljetter).
Hoppas på bättre flyg efter Corona. Norwegian, EasyJet, Ryanair etc. får gärna försvinna för min del.
Vill inte flyga förrän flyglounger är öppna på normalt vis och ansiktsmasker inte är nödvändiga ombord längre. Är en skräck att bara föreställa sig kabinen full av ansiktsmasker.
Med det sagt så behöver jag nog resa longhaul i jobbet så fort saker öppnar upp.