Senaste nytt

350 kr presentkort på Uber Eats för AmEx Platinum och Elite-innehavare

Så måttlöst irriterande. Jag missade förra tillfället, och var ganska OK med det. Tänkte att det säkert inte kommer något annat tillfälle i närtid, så ingen anledning att aktivera notiser i appen. Och sen kör de ett tillfälle till, bara dagar senare... tänk att Amex lägger upp sina kampanjer just för att jäklas med mig. ;-)

Igår när jag försökta anmäla mig på det här erbjudandet i appen stod det att det var slut, idag när jag provade igen så gick det! Stod samma att det skulle komma ett mail med koden inom 24h.

Igår när jag försökta anmäla mig på det här erbjudandet i appen stod det att det var slut, idag när jag provade igen så gick det! Stod samma att det skulle komma ett mail med koden inom 24h.

Mycket bra tips! Nu gäller detta inte mig för att jag fick igår, men, vittnen hävdar samma lycka. Helt enkelt att gå in i appen, utan att ha fått ny notis, och klicka på erbjudandet idag igen. Javisst! Smaklig måltid!

Fick ett mail i morse att jag inte uppfyllde kraven, och att min ansökan togs bort. Nu telefonkö på Amex...halleluja

Toppen