Funkar utmärkt idag för migÄr det någon som har fått Curve att funka med Handelsbanken Platinum?
Jag vet att Handelsbanken inte hade stöd för Curve när jag provade för ett år sedan. Men något kanske har hänt sedan dess?
Funkar utmärkt idag för migÄr det någon som har fått Curve att funka med Handelsbanken Platinum?
Jag vet att Handelsbanken inte hade stöd för Curve när jag provade för ett år sedan. Men något kanske har hänt sedan dess?
Då kan man flexa loss här på BC om 3 veckor.
Någon som gjort en charge back med Curve?
Gjorde en blunder då jag bokade ett par billiga biljetter med Norwegian med Curve för att kunna köra GBIT under en SAS MC kampanj.
Självklart blev dessa flighter inställda och en ansökan om återbetalning har gjorts, men några pengar eller bekräftelse har jag inte sett röken av.. Därför skapade jag nu ett ärende hos Curve för charge back (reklamation). Fick infon att de följer Mastercards policy och att det kan ta upp till 45 dagar. Sjukt snabb respons inom bara ett par minuter ,att allt var registrerat. Vad som händer sedan framöver får väl tiden utvisa.
Att ANA ställer in premiären av HND-ARN på obestämd tid var dock en riktig bummer för min fel...Vilken fantastisk dag @Mattias Holmén
Två flighter äntligen, sedan statusförlängning och nu detta. Fattas bara en dubbelhelg nu.
Det kanske vänder nu?!
Något spår av kortet? Jag har inte sett något, vare sig i appen eller i brevlådan, än...
Läs villkoren gör Betalo, särskilt den delen om vilka kort dem accepterar. Vill minnas att de hade/har begränsningar där.Har försökt hitta på forumet, men inte lyckats. Kan inte lägga till Curve (gratiskortet) i Betalo, lyckats lägga till det i Billhop men blev stopp i Betalo appen. Vad kan det bero på?
GBIT förlängs från 14 till 90 dagar, även beloppet höjs till £5000. Oklart om det är permanent eller bara under ”Corona pandemin”.