Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

TP12

Medlem
Jag tycker inte alls det är konstigt att Pontus talar om vilka de fått handsprit och våtservetter ifrån. Speciellt som det verkar vara svårt att få tag på numera. Om du får dålig smak i munnen av ett sånt facebookinlägg skulle jag nog rekommendera dig att sluta läsa saker på internet överhuvudtaget ;)

Är väl iofs det, enligt uppgift, ogrundade sakpåståendet om två timmar han reagerar på snarare än att de säger vem de fått produkterna av?
 
D

Deleted member 30163

Guest
Men i annonsen från Pontus så framgår inte detta
Jag lägger ingen vikt i något som har sagts då detta verkligen inte är mitt expertområde. Vill bara vara tydlig med att detta inte var en annons, det var ett inlägg på LinkedIn som du endast kan se om du känner personen i fråga, eller någon av dina vänner reagerat på inlägget.
 

Tonton

Medlem
Jag lägger ingen vikt i något som har sagts då detta verkligen inte är mitt expertområde. Vill bara vara tydlig med att detta inte var en annons, det var ett inlägg på LinkedIn som du endast kan se om du känner personen i fråga, eller någon av dina vänner reagerat på inlägget.
Nu hamnar vi ju lite OT - men Linkedin används ju av oss säljare för att annonsera ut våra produkter - vilket är exakt vad Pontus gör. Det är en ren och skär annons av Pontus.

Med det sagt - trevligt att du delar med dig av vad som händer där - det är högst relevant för oss, speciellt i nuvarande tider! Det uppskattas.
 

Hachans

Medlem
Är väl iofs det, enligt uppgift, ogrundade sakpåståendet om två timmar han reagerar på snarare än att de säger vem de fått produkterna av?

Delvis, men också att det är en annons som inte märkt som en annons.

Jag lägger ingen vikt i något som har sagts då detta verkligen inte är mitt expertområde. Vill bara vara tydlig med att detta inte var en annons, det var ett inlägg på LinkedIn som du endast kan se om du känner personen i fråga, eller någon av dina vänner reagerat på inlägget.

Det slutar inte vara en annons bara för att det är ett inlägg på Linkedin som inte har verktygen för att märka poster som annonser (vad jag vet). Hade det varit på Instagram eller Facebook hade de fått märka grejerna med "betalt samarbete".
 

Juancarlos

Medlem
Avnjöt precis en fantastisk strömming i loungen(kanske den sista på ett tag). Pratade med Lena som berättade att det är betydligt färre besökare i loungen. Hon nämnde även att SAS loungen i Stockholm stänger ikväll och kommer vara stängd åtminstonde en vecka framöver...
 

lucasd

Medlem
Avnjöt precis en fantastisk strömming i loungen(kanske den sista på ett tag). Pratade med Lena som berättade att det är betydligt färre besökare i loungen. Hon nämnde även att SAS loungen i Stockholm stänger ikväll och kommer vara stängd åtminstonde en vecka framöver...
Lite OT: Alla SAS-lounger är stängda från 14 mars.. De i Norge är redan stängda. :(
 
Säga vad man vill om detta men Oxiskin Plus säljs på flera olika apotek och marknadsförs där som skydd mot vinterkräksjuka (men även mot Coronaviruset) och används iaf av flera som jag känner som jobbar inom vården
Inte för att vara den, MEN det sälja med information att det dödar 99,99% av Calicivirus, inte Corona. Corona faller under punkten ”Effektivt mot bakterier och flertalet virus däribland coronavirus.” Hur effektivt det är finns det alltså inga siffror på, eller redovisas inte i alla fall.

Det är mycket som har effekt mot virus och bakterier, några exempel är tvål och sprit.

Kanske bara är jag, men känns som en säljpitch. Hur många tvålar eller vodkaflaska säljs med texten ”effektivt mot Coronavirus”? :)

d39fc796fd967122c59e3add5cf6b0ed.jpg


Edit: 7:a på bollen kring annonsen.
 
Last edited:
Toppen