D
Deleted member 30163
Guest
Nu fick jag mail från SAS .
Tycker det är bra att de proaktivt skickar ut information!
medhåll. Finnair skickade, exakt en timme tidigare ut detta brev:
BÄSTA X,
Under februari och mars har coronavirusläget påverkat människors liv runtom i världen. Situationen har också påverkat flygverksamheten hos både Finnair och många andra flygbolag. Hittills har vi ställt in omkring 3 800 flyg under detta år och tyvärr kan det bli aktuellt med flera inställda flyg.
Vi förstår att de inställda flygresorna kan göra det svårt för dig att hantera vardagen och vi beklagar alla följder detta har haft för dig. Vi kommer att anpassa våra flyg efterhand som situationen förändras, vänligen kontrollera våra uppdateringar på MailScanner has detected a possible fraud attempt from "click.email.finnair.com" claiming to be finnair.com.
Medan vi kämpar oss igenom dessa turbulenta tider, förblir vårt orubbliga engagemang för kundservice och din säkerhet oförändrat. Vi har infört större flexibilitet i våra bokningsvillkor som ger dig möjlighet att ändra resedatumet för de flesta biljetter som bokats före utgången av april 2020. Du kan flexibelt och utan ombokningsavgift ändra ditt resedatum fram till den 30 november 2020. Mer information finns på MailScanner has detected a possible fraud attempt from "click.email.finnair.com" claiming to be finnair.com.
För att underlätta resandet introducerar vi dessutom 500 000 extra platser för poängresor för att göra det ännu enklare att lösa in Finnair Plus-poäng för resor i hela Finnairs nätverk.
Jag lovar dig att vi kommer att fortsätta flyga ansvarsfullt och garantera säkerheten för både kunder och anställda. Finnair har 7 000 anställda runtom i världen och på deras vägnar vill jag tacka dig för att du är en Finnair Plus-medlem och har valt att flyga med oss.
Vänliga hälsningar,
Topi Manner
Verkställande direktör och koncernchef