Remington Steele
Medlem
Jo, men nya linjer skulle ju presenteras... Typ Göteborg New York eller till Kanada t.ex.Men visst räcker det med 1 kärra för att upprätthålla linjen CPH-BOS ToR?![]()
Jo, men nya linjer skulle ju presenteras... Typ Göteborg New York eller till Kanada t.ex.Men visst räcker det med 1 kärra för att upprätthålla linjen CPH-BOS ToR?![]()
Blev mest ”orolig” för min business-bokning till BOS med A321NeoJo, men nya linjer skulle ju presenteras... Typ Göteborg New York eller till Kanada t.ex.
Med en maskin kanske man inte kan upprätthålla daglig trafik. Det normala brukar ju vara att varje individ har en "servicedag" i veckan...Men visst räcker det med 1 kärra för att upprätthålla linjen CPH-BOS ToR?![]()
Ok, tack. Så det är förklaringen till varför vi fick A340 från Chicago. Hade ju hoppats på A350 vilket också ett tag var schemalagt men ändrades.Med en maskin kanske man inte kan upprätthålla daglig trafik. Det normala brukar ju vara att varje individ har en "servicedag" i veckan...
Men då finns det kanske en ledig 330 att sätta in?
Jämför med tursättningen av nya 350 till Chicago. 6 dagar flyger den, men den sjunde dagen (som i det fallet infaller på tisdagar) är det en 340...
Tackar! Utresa onsdagJag kollade just tidtabellen för SK927/928 från i höst - och det tycks vara daglig trafik med 321 från och med 18 september till och med 24 oktober - med undantag för 29 september och 13 oktober som båda är trafikfria.
Från och med 25 oktober (vinterturlistan) är det trafik måndag och onsdag - söndag dvs tisdagar är servicedag.
Liiiiten kö på att få leveransTycker det är lite märkligt med förseningen. Tror ni det finns någon chans att det blir A321 XLR istället?
Den vore ju ett ännu bättre val för Sas. Man klarar destinationer både i Asien och Kanada/USAs Västkust från Kastrup.
Great Circle Mapper
De kanske kan byta till 737 MAXLiiiiten kö på att få leverans![]()