D
Deleted member 30163
Guest
45 min är väl kort oavsett????
De ställer frågan i samband med att du passerar boarding disken i cph. Tar max en minut (om du inte faktiskt varit i Kina).Ang flyg till USA så skall man deklarera att man inte varit i Kina. Hur fungerar detta vid inkommande flight från ARN till CPH med 45 min till avgång mot LAX ? Är det ett kryss i rutan som säger att allt är ok och signatur eller mer ? 45 min är inte jättemycket tid mellan avgångarna.
Stort tack!De ställer frågan i samband med att du passerar boarding disken i cph. Tar max en minut (om du inte faktiskt varit i Kina).
De frågar även i Stockholm om du checkar in vid disk, men om du gör det i automat så ställs inte frågan förrän du är i Köpenhamn.
45 min är väl kort oavsett????
Jag följer denna, som bygger på uppgifterna publicerade av italienska hälsoministeriet:Inte enligt kartan jag följer som uppdateras kontinuerligt. Jag trodde denna tjänst fungerade.
Visa bifogad bild 107117
Kartor från BNO som verkar korrekta om vi ser på vårt närområde som känt exempel:
Visa bifogad bild 107118
En google maps som någon sitter och uppdaterar?Inte enligt kartan jag följer som uppdateras kontinuerligt. Jag trodde denna tjänst fungerade.
Visa bifogad bild 107117
Kartor från BNO som verkar korrekta om vi ser på vårt närområde som känt exempel:
Visa bifogad bild 107118
Nej det är precis lagom med tid då MCT är just 45 minuter för den connection.45 min är väl kort oavsett????
Eller så tar man en tidigare flight från Stockholm vilket också är en möjlighet om man är orolig för att missa planet. Kan bli svårt att flytta slot tid på LAX.Ja, de borde tidigarelägga flighten ARN-CPH eller att LAX ändras till en lite senare avgångstid.