Jag är 48 (hemska tanke). Ägnar min tid åt att arbeta sönder mig i Det Lagom Stora Sjukhusets grottekvarn. För att få omväxling har jag en eller två privatmottagningar där jag hjälper till samt en större gammal kåk med gräsmatta på 70 000 kvm som effektivt ser till att sommarens ljusa nätter kan utnyttjas till arbete även när jag INTE är jour. Min enda vän heter Bad Boy och är en gräsklippare. Fritid har jag ingen, men tre ggr om året kan jag presentera den forskning jag utför på min kopiösa fritid, och DÅ DJÄVLAR skall jag resa bra och bo bra. USA x 2 och Asien x 1. Mest LH och LX F men även TG F. Resten av tiden kretsar kring att få tag i poäng och kort samt förhandla med hotell för att skapa dessa möjligheter. Samt för att förgylla min Prinsessas liv och hennes behov av Lyx. Semester till Zermatt m LX C en vecka i jan och till MXP m samma bolag i jan och juli (weekender). En långresa till riktigt udda eller mysiga mål vart annat år. Förlovade mig på Ponape. Hur många av er har varit där? Härlig plats. Den har två säsonger. Säsongen när det regnar och säsongen när det regnar ännu mer. Inga beacher men NAN MADOL. Gå in på länken Pohnpei-between time and tide om Ni är intresserade. Kan nås med Star Alliance, Continental Micronesia! Riktigt bra bolag. Man flyger antingen NRT-GUM-TKK-PNI eller HNL-MAJ-KWA-KSA-PNI.
Firade 5-årsjubileum i Trengganu. Har varit på St Kitts, Nevis, Tobago, Bahamas och Bequia. Sade jag att jag gillar Karibien?