Senaste nytt

SAS Webshopping

CMH

Medlem
Är det någon som har testat att handla via Wish och erbjudandet om 400 poäng?
Jag har precis lagt en order och som @CMH skrev innan så är villkoren lite luddiga...

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Jag testade att lägga en order här om dagen, forfarande ingen bekräftelse från SAS och därmed ligger köpet inne heller under "Poäng på väg till dig"

@Tonton Jag köper ditt argument om att "Då alla andra ”få X poäng”-deals skrivna också. Aldrig varit några oklarheter där". Anledningen till att jag ställde frågan från första början var att jag tyckte det lät för bra för att vara sant och då är det generellt sett inte sant... Dvs, om man köpa något för några enstaka kronor och få 400p för det.
 
Jag testade att lägga en order här om dagen, forfarande ingen bekräftelse från SAS och därmed ligger köpet inne heller under "Poäng på väg till dig"

@Tonton Jag köper ditt argument om att "Då alla andra ”få X poäng”-deals skrivna också. Aldrig varit några oklarheter där". Anledningen till att jag ställde frågan från första början var att jag tyckte det lät för bra för att vara sant och då är det generellt sett inte sant... Dvs, om man köpa något för några enstaka kronor och få 400p för det.
Finns det något fraktalternativ under 100kr?
 

CMH

Medlem
Finns det något fraktalternativ under 100kr?

Jag är långt ifrån expert på wish (var min första beställning), men när jag kikar på orderdetaljerna kostade produkten 26kr och frakten 7 kr. Om jag tolkar det rätt betalar man inte heller någon hanteringsavgift till postnord längre, förutsatt att ordern understiger 1700 kr. Hoppas jag förstod din fråga rätt.
 

Skogi

Medlem
Vad är minsta du hittar? Jag hittar 32kr

Jag la precis en order på en USB-sticka för 8 kr moms och frakt inkluderat.

Edit: Nu kanske det är barnet inom mig som svävar iväg fritt på drömmar, men eftersom det inte står i vilkoren att det bara gäller en beställning ifrån wish, betyder detta att jag teoretiskt sätt kan köpa x-antal USB-stickor för 8 kr och få X*400 poäng varje gång??
 

Samosaguas

Medlem
Jag la precis en order på en USB-sticka för 8 kr moms och frakt inkluderat.

Edit: Nu kanske det är barnet inom mig som svävar iväg fritt på drömmar, men eftersom det inte står i vilkoren att det bara gäller en beställning ifrån wish, betyder detta att jag teoretiskt sätt kan köpa x-antal USB-stickor för 8 kr och få X*400 poäng varje gång??
Länk till denna sticka? Kanske också behöver en. ;)
 
Jag la precis en order på en USB-sticka för 8 kr moms och frakt inkluderat.

Edit: Nu kanske det är barnet inom mig som svävar iväg fritt på drömmar, men eftersom det inte står i vilkoren att det bara gäller en beställning ifrån wish, betyder detta att jag teoretiskt sätt kan köpa x-antal USB-stickor för 8 kr och få X*400 poäng varje gång??
Länk?

Alla 8kr erbjudanden jag hittar är av denna typ av deal, dvs obrukbart.

”Erbjudande med begränsat antal: Endast 1 erbjuds till detta pris per dag. Den första transaktionen som är fullständigt behandlad får varan. Du kommer att meddelas inom 24 timmar om du var den första köparen. Alla andra kommer att få en återbetalning”
 

Skogi

Medlem
Länk?

Alla 8kr erbjudanden jag hittar är av denna typ av deal, dvs obrukbart.

”Erbjudande med begränsat antal: Endast 1 erbjuds till detta pris per dag. Den första transaktionen som är fullständigt behandlad får varan. Du kommer att meddelas inom 24 timmar om du var den första köparen. Alla andra kommer att få en återbetalning”

AAAAAA!! Såg det också nu! Trodde jag hade hittat ungdomens källa :(

Men! Om jag mot förmodan skulle vara först på plats??

Kanske dags att slå till på denna. Lär ju inte bara vara första utan också enda köparen! :cool:

Screenshot 2020-02-02 at 17.54.44.png
 
Toppen