Senaste nytt

Få 2020 Coop-poäng gratis (20/1-2/2 2020)

Såg detta idag när jag handlade. Jag är ny i rese-poängträsket och här på BC. Loggade in på Coop och såg att jag hade närmare 120.000 poäng (har alltid angett personnummer i förhoppning om värdecheckar i brevlådan, aldrig tänkt på poängsaldo).

Kan jag växla dessa poäng mot Eurobonus direkt - eller finns det ibland kampanjer när man får bättre växlingskurs än 1:10? Har precis börjat med Eurobonus, så har inte bråttom att få poängen till EB.

Skumt att det är begränsat till vissa föreningar. Tycker annars man borde låna iden till riksdags/kommunal/landstings/kyrk/eu-val, ge oss en slant tillbaka av våra skattepengar om vi pallrar oss iväg och röstar. ;)
Eller ge oss ett par EB-poäng ;)

Last edited by a moderator:
Såg detta idag när jag handlade. Jag är ny i rese-poängträsket och här på BC. Loggade in på Coop och såg att jag hade närmare 120.000 poäng (har alltid angett personnummer i förhoppning om värdecheckar i brevlådan, aldrig tänkt på poängsaldo).

Kan jag växla dessa poäng mot Eurobonus direkt - eller finns det ibland kampanjer när man får bättre växlingskurs än 1:10? Har precis börjat med Eurobonus, så har inte bråttom att få poängen till EB.
Ja det finns bättre kampanjer som kommer lite då och då. Läs lite i delen på forumet för detta så hittar du dessa trådar

Eller ge oss ett par EB-poäng ;)

Precis som @palmen skriver så kommer kampanjer då och då. Bara för 2 veckor sedan fick jag mail om "20% bättre växlingskurs". Så vänta för allt i världen med inväxling!

Toppen