Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS T5 Guldloungen har idag den stora äran att resa på den obligatoriska vinterresa till USA med @fcx.
Målet med resan är att prova på att försöka bli miljömedvetna, vi kommer att åka tåg mellan Washington-New York
Idag ARN-CPH-IAD
Precis så träffade vi en mycket kär vän här på BC @telelina som är loungen

Hej från guldloungen i CPH. Dags för årets Washingtonresa, och denna gång hoppas jag att slippa få en pratglad metooskeptisk norsk professor på 1H.

Byte till A340 dagen till ära, och en av de luftigaste kabiner jag sett på SAS i modern tid, med en dryg timme till avgång. Ännu luftigare i plus och minus. Jag checkade in vid disk på ARN mindre än fem timmar före avgång och fick seq 51...

Screenshot_20200129_104411.jpg

Hej från guldloungen i CPH. Dags för årets Washingtonresa, och denna gång hoppas jag att slippa få en pratglad metooskeptisk norsk professor på 1H.

Byte till A340 dagen till ära, och en av de luftigaste kabiner jag sett på SAS i modern tid, med en dryg timme till avgång. Ännu luftigare i plus och minus. Jag checkade in vid disk på ARN mindre än fem timmar före avgång och fick seq 51...

Visa bifogad bild 105144
Det är oerhört skön känsla med få i kabinen. När jag åkte hem från Chicago i förra veckan var endast 10 av 32 stolar tagna. Ingen kö till toaletten och tyst och lugnt... Lite F-vibbar ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen