Senaste nytt

SAS A350-900 - vi som flyger på invigningsflygningen den 28/1

Om du ska åka med, vilken kabin åker du i?


  • Total voters
    22

fcx

Medlem
Exakt - tyst!!!

Ja, det kommer nya cocktails i helt nya cocktail glas. Dessa glas såg väldigt snofsiga ut och kändes helt rätt i handen när jag fick prova att greppa och klämma på dem. Det ska nog bli alldeles utmärkt det här!

OT deluxe, men rullas det ut på A330/340 också, eller är det unikt för A350?
 

Berglund

Medlem
OT deluxe, men rullas det ut på A330/340 också, eller är det unikt för A350?
Det är min definitiva uppfattning att dessa glas enbart skall finnas på A350 men jag kan ha missuppfattat något. Visningen av A350 planet skedde i små grupper om ca 15-20 personer och jag avvek från gruppen så ofta jag kunde för att få kika runt ifred och de behövde verkligen jaga upp mig på transportbussen när visningen till slut var över. Därför hörde jag inte alla delar av presentationssnacket men har å andra sidan haft delar av planet i det närmaste helt för mig själv.
 

EBD_Hakan

Medlem
Exakt - tyst!!!

Ja, det kommer nya cocktails i helt nya cocktail glas. Dessa glas såg väldigt snofsiga ut och kändes helt rätt i handen när jag fick prova att greppa och klämma på dem. Det ska nog bli alldeles utmärkt det här!

Och det är Tjoget som styrt menyn av cocktails vill jag minnas så det blir nog lite test av drinkar på flyget idag :)
 
Bild på glas samt Tjogetblandningen.

EA440060-66AF-47F7-B0EF-F0D14577C071.jpeg



26C1DBA7-2617-4486-AE5E-DAFD30CE1290.jpeg
 

Ricci

Medlem
Bare vær opmærksom på at det ikke er sikkert at der er WiFi imorgen. SAS skal teste det undervejs og såvidt de har oplyst til mig nu, så bliver det ikke synligt for pax. Måske kan de åbne for udvalgte pax for at teste.
Jag har också hört det ryktet också och vissa har redan kommit fram här på bild i tidigare inlägg.
Beets by Tjoget, Above the clouds, Milano och nygamla Bloody Mary + en Mocktail.

Edit: Vad som finns i dem får bli en teaser till er resa :).
 
Toppen