Senaste nytt

Ett mail till SAS VD Rickard Gustafson om att vara Pandion

Helt rätt! Denna lyxklubb borde förbjudas. Frågan är vilka dessa "speciella lounger" är som just Pandion har tillgång till och ingen annan? :rolleyes:
.

Kan berätta för dig vart en av dessa ”speciella lounger” finns. Den ligger på Suvarnabhumi flygplatsen i Bangkok. Bakom receptionen i en av de ”vanliga” royal orchid loungerna finns ett ”private room” dit Pandion passagerare med sällskap blir eskorterade.

Man lär sig något nytt varje dag :)

bahahahaha garvar så jag gråter...det är ett förbaskat plastkort som folk verkar höja till skyarna jag flög från götet igår och en gubbe mer el mindre trängde sig fram vid gaten för att vad jag gissar var att komma först..2 st reagerade och sa att " du det är kö och den slutar där borta " get the point liksom..han svarade..jag är Pandion och förtjänar att stå först vid boarding..varvid jag,min kollega och 2 andra hivade upp var sitt pandion kort och undrar " trodde du att du var ensam om att ha pandion ? " ...
Helt underbart, du gjorde min dag!!!!!!
Hur lång i ansiktet blev han då?

Helt underbart, du gjorde min dag!!!!!!
Hur lång i ansiktet blev han då?

den hakan gick nog igenom golvet..bästa var väl dom som började applådera i kön när han fick gott gå och ställa sig sist i kön.

Jag fattar inte varför ett kort inom nu SAS verkar gör att dom som har det ska bli behandlade dom dom ägde stället..get a life..

Han måste ju ha varit undantaget. De flesta som är pandions verkar göra så lite väsen av sig som möjligt. Man får titta rätt noga för att se dem tycker jag.

den hakan gick nog igenom golvet..bästa var väl dom som började applådera i kön när han fick gott gå och ställa sig sist i kön.

Jag fattar inte varför ett kort inom nu SAS verkar gör att dom som har det ska bli behandlade dom dom ägde stället..get a life..

Helt underbart, undrar om han kände sig bortgjord när folk applåderade. Sedan undrar jag verkligen också om såna människor finns.... :D

Hur känner man igen en Pandion? Förkortade ryggkotor efter 200 landningar med en MD-80 per år?

ibland kommer vi med röda mattan framrullad el så får vi kindpussar av gate personalen ( man el kvinna spelar ingen roll ) el så kräver vi att vi ska stå längst fram i kön bara för att vi har förtjänat detta och är best polers med SAS VD :)

Hur känner man igen en Pandion? Förkortade ryggkotor efter 200 landningar med en MD-80 per år?

Håll utkik efter loggan. En del har den svarta tagen på sin väska, men många andra har det inte. Kolla efter folk som får saker gratis från BoB etc. Men som sagt, oftast står de inte ut i mängden.

Toppen