Senaste nytt

Curve betalkort

Nu kom ytterligare en bekräftelse på skärmen:

BEB514D7-D64E-4450-A909-6C7C0F185B5A.jpeg

Jag lade till kortet längst ner i menyn ”add a different card” och nu har jag Apple Pay med alla mina kort! Det lär nog snart fungera för alla Curvare!

Mycket trevligt detta. :D

Någon som har haft liknande: Jag blev dubbelt debiterad idag vid ett helt normalt butiksköp med curve. Inget konstigt vid köpet, men nu har jag två identiska transaktioner på curve och underliggande kort.

Någon som har haft liknande: Jag blev dubbelt debiterad idag vid ett helt normalt butiksköp med curve. Inget konstigt vid köpet, men nu har jag två identiska transaktioner på curve och underliggande kort.

Jag fick en notis om att de hade problem med just det idag men efter någon timme fick jag en ny notis om att det var åtgärdat och att alla felaktiga transaktioner skulle åtgärdas.

Yes, på samtliga mina köp idag, kul NOT! Inte funkade det att lägga in Apple Pay heller :/

Toppen