Frisk78
Medlem
Ja nu var det ju april månad som var i originalposten så jag trodde att det fanns något erbjudande just vid en tidpunkten. Inte ett fiktivt pris som ev. kan dyka upp.Har ju gått att hitta många gånger under året vid kampanjer med LH.
Ja nu var det ju april månad som var i originalposten så jag trodde att det fanns något erbjudande just vid en tidpunkten. Inte ett fiktivt pris som ev. kan dyka upp.Har ju gått att hitta många gånger under året vid kampanjer med LH.
Finns massor just nu, kika lite trådar på forumet. Inga ex-ARN dock.Ja nu var det ju april månad som var i originalposten så jag trodde att det fanns något erbjudande just vid en tidpunkten. Inte ett fiktivt pris som ev. kan dyka upp.
@Frisk78 skynda Dig boka LH-F. Det finns just nu tokbra priser från Kiev till Asien. Enkel positionering med t ex SAS nya linje via OSL. Bokas senast 26:e januari!
LÄUFT: HAMMER Lufthansa / Swiss First Sale ab Kiev | You Have Been Upgraded
Varsågod.![]()
Men det finns ju Buenos Aires (Sydamerika) och Johannesburg (Afrika) också i länken.Vet inte om Asien är något man vill åka till just nu dock...
Det sistnämnda lät ju spännande. Hur och var? Kan man ju passa på att äta kött, dricka rött och kolla fotboll
Dessa tre rutter/datum funkade igår. Ej kollat idag. Finns definitivt kvar till Hong Kong och Singapore då jag själv sitter och kollar nu. Men mindre bra fotboll och Argentinska röda vin där...