Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

crown

Medlem
Jag har sedan tidigare en flight inbokad 25 februari med retur om vändande plan CPH - PEK.

När jag nu går in och kollar så står det att det är en 330 på vägen dit och en 340 på vägen hem. Märkligt på många sätt och vis. Och när jag söker på ny resa dessa datum dyker inget upp.

Någon som råkat ut för samma sak och/eller vet vad det kan bero på?

Gissar att de följande A350 kanske är försenade från Airbus?

Har själv en flight CPH-PEK i början av Mars som skulle gå med A350 när jag bokade men numera är den ändrad till A340. Men riktigt märkligt att du får 330 dit och 340 tillbaka när det skall vara vändande plan.
 

011430121

Medlem
Har själv en flight CPH-PEK i början av Mars som skulle gå med A350 när jag bokade men numera är den ändrad till A340. Men riktigt märkligt att du får 330 dit och 340 tillbaka när det skall vara vändande plan.
Även jag har en bokning till PEK första veckan i mars, det är en A350 på vägen ut, retur 2 dagar senare även den avgången är en A350.
 

crown

Medlem
Även jag har en bokning till PEK första veckan i mars, det är en A350 på vägen ut, retur 2 dagar senare även den avgången är en A350.

Kikade lite snabbt och verkar som de drar igång med A350 på CPH-PEK lördagen den 7:e mars. När jag bokade så var det tidigare än så, lite synd för min del då valet hamnade på SAS till viss del för att jag ville testa på deras nya A350, men så kan det gå.
 

bankb

Medlem
Kikade lite snabbt och verkar som de drar igång med A350 på CPH-PEK lördagen den 7:e mars. När jag bokade så var det tidigare än så, lite synd för min del då valet hamnade på SAS till viss del för att jag ville testa på deras nya A350, men så kan det gå.

Skit också! Då blir det till att boka av och hitta nya resor.
 

bankb

Medlem
Inget visum då jag tänker att det inte behövs när jag ska tillbaka med vändande plan. Men nu verkar det ändå inte vara aktuellt att åka :/

Har sett att det är en liten risk, men tänkte chansa och se hur det går. Men nu får jag försöka hitta andra biljetter först. Mycket besviken. :/

Låter bokningen vara kvar en liten stund om det är så att det byter tillbaka.
 
Toppen