Senaste nytt

EuroBonus Silver, till vilken nytta?

Tillgång för silver till SAS loungerna på sommaren. Någon som vet om det finns kvar? Texten hemsidan nämner bara jul och nyår.
Tack
Står det inget där så vet nog ingen här något annat heller. Bäst är nog att fråga sas support även om man får ta deras svar med en grävskopa salt.
Det har väl senaste åren varit access under sommaren så jag gissar på att de inte uppdaterat texten på sidan.

Står det inget där så vet nog ingen här något annat heller. Bäst är nog att fråga sas support även om man får ta deras svar med en grävskopa salt.
Det har väl senaste åren varit access under sommaren så jag gissar på att de inte uppdaterat texten på sidan.
Så verkar det vara.
EuroBonus membership levels | SAS
IMG_2768.jpg

Någon som har koll på om man får loungetillgång på lördagar om man flyger Lufthansa-codeshare (flyget är SAS) som silvermedlem?

Ja det ska du ju få. Kravet är att du flyger med SAS, vilket du gör. Någon får gärna rätta mig om jag har fel.

Nån som har erfarenhet hur det funka med extraväska i detta specifika fall.
Har en resa inbokad nästa år. Är silver nu, och under mina bokningar står det 3 incheckade väskor. Ponera att jag tappar silver innan resan blir av. Återgår det till 2 väskor då? Eller gäller det som står under mina bokningar nu?

Nån som har erfarenhet hur det funka med extraväska i detta specifika fall.
Har en resa inbokad nästa år. Är silver nu, och under mina bokningar står det 3 incheckade väskor. Ponera att jag tappar silver innan resan blir av. Återgår det till 2 väskor då? Eller gäller det som står under mina bokningar nu?
Vågar säga att det är din status vid resans tidpunkt som bestämmer det.

Toppen