Senaste nytt

Boka bonusresa till Miami

...sen kan väl tilläggas att hittar man fyra lediga bonusbiljetter och bokar två, så kan det resterande två försvinna ur systemet. (Överkurs: revenue managment och deras black-magic med fare-buckets). Så inte alltid det går att göra två bokningar även om man hittar fyra lediga platser.

Jag gillar flypremium bättre numer bara p.g.a. det då jag kan boka det antal biljetter jag behöver direkt i en bokning.

Jag gillar flypremium bättre numer bara p.g.a. det då jag kan boka det antal biljetter jag behöver direkt i en bokning.

Det kan man göra med 2-4-1 också, under förutsättning att du har fler 2-4-1s ifall det är mer än 2pax som ska resa. Inga konstigheter :) Men ja, jag förstår hur du tänker.

Går att boka 4 pers i Business med bara en voucher också, men då måste man ringa in till Tallinn/SAS. Endast 2 pers får 50% rabatt, men om de övriga är barn under 12 så får de 50% iallafall på ren SAS-boknong. Har duv2 vouchers kan du lägga en på barnen också och minska deras pris till 25%.

Och som skrivits ovan, gäller bara SAS bonus, inte SAS bästa tillgång. D vs endast på flyg som kostar 100k poäng t o r (50k ut, 50k hem)

Det kan man göra med 2-4-1 också, under förutsättning att du har fler 2-4-1s ifall det är mer än 2pax som ska resa. Inga konstigheter :) Men ja, jag förstår hur du tänker.
Jag har aldrig lyckat med två vouchers på en bokning för fyra online. Jag får alltid boka och sedan ringa Tallin.

Jag har aldrig lyckat med två vouchers på en bokning för fyra online. Jag får alltid boka och sedan ringa Tallin.

Korrekt - online går det inte. Jag som kanske var lite otydlig där. Man måste ringa in!

Poängen jag ville få fram var att man kan vara fler än två personer på en bokning där vouchers är inblandade.

Toppen