Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Har fått poäng från Häktet i Stockholm. Hade inte en tanke på att de var anslutna, så jag hade aldrig dragit mitt Eurobonuskort där, så det var ju en trevlig överraskning. Har inte stenkoll på mina Eurobonuspoäng med de fanns inte på kontot nu i helgen i alla fall. Jag var på Häktet i slutet av december, så det tog nog drygt en vecka innan de kom in på kontot. Något mail har jag inte sett röken av dock.

Visste inte att Webhallen var anslutna. Har nivå black 17 eller något liknande där, dessa poäng hade passat bra som eurobonus. fan!

Fortfarande ingen som kan verifiera att Apple Pay funkar?
Utan att veta hur den tekniska implementationen ser ut för Eurobonus Everyday så tror jag att de har svårt att mappa ditt Apple Pay-kortnummer med ditt vanliga kortnummer, då det normalt endast är Apple och kortutgivaren som känner till den mappningen.

De är anslutna till Onlineshopping portalen, inte Eurobonus Everyday.

Bra om vi bara tar upp saker rörande Eurobonus Everyday hör. Finns en annan tråd för Onlineshopping Portalen.
Inte alls förvirrande.. Trodde att det egentligen nu skulle vara samma sak, dvs samma konvertering?

@direktörnSE Inte enkelt att följa med på allt. Senast idag fick jag mail om köpet igår eftermiddag. Enkelt att beställa online och ta en promenad dit för betalning med Amex och hämtning av varorna. :)

3C7B1050-CDD2-4CF6-8ED5-42BB79A8B65D.jpeg

Inte alls förvirrande.. Trodde att det egentligen nu skulle vara samma sak, dvs samma konvertering?
Nej, de som är anslutna till Onlineshopping portalen måste fortfarande göras genom portalen.

Eurobonus Everyday är ju de restauranger och butiker som var anslutna genom att vi drog det fysiska eurobonuskortet i betalterminalen innan vi betalade med annat kort. Nu kopplar vi korten för att slippa detta extra steg med fysiskt EB-kort. Dock har det gått sådär för mig...

Toppen