Börnen
Medlem
I år gjorde vi en 14 dagars resa över jul för en kryssning och ett gäng dagar på Disney World. Bra som alltid men det jag tänkte skriva om nu är upplevelsen i Lufthansa Economy. Vi flög Frankfurt - Orlando. Gammalt slitet plan men servicen slår SAS Plus med hästlängder. Dryck innan maten. Mer dryck till maten. Påfyllning av vin efter att serveringen avslutats. Kvaliteten på maten väl i klass med SAS, exempelvis väl av två varmrätter.
Om man dessutom förbeställer "`a la carte" så får man en högklassig måltid serverad på riktigt porslin!
Allt detta till lägre samma pris som SAS Go men med högre poängintjäning till Eurobonus
Om man dessutom förbeställer "`a la carte" så får man en högklassig måltid serverad på riktigt porslin!
Allt detta till lägre samma pris som SAS Go men med högre poängintjäning till Eurobonus

Jag tycker det är en reko produkt som brukar ligga för 1 500 kr extra per ben interkont för mig. Har inga business--förväntningar men uppskattar en större stol och separat kabin framförallt.