Min fru och jag tänkte lämna barnen till farmor och åka på en kort lyxresa nästa år. Vi är ute efter en smidig resa som inte är allt för "jobbig" att hitta första klass på. Dvs inte en massa extra byten eller total flygtid som är onödigt lång. Resmålet ska vara lyxigt och enkelt. Fint hotell sol och bad osv. Bali känns som det givna resmålet utifrån vad jag läst på den här sidan, men jag är öppen för andra förslag också.
Vi har redan åkt Lufthansa och Asiana First tidigare, så nu prövar vi gärna något annat. Helst Singapore och Thai. Jag har letat på united.com men hittar inte EN enda tillgänglig resa dit eller hem varken med thai eller singapore i första klass, har kollat i februari, mars och april 2020.. Kan det vara så att det är fullbokat redan eller syns de inte av någon anledning?
Är vi för sent ute åker vi på hösten istället, så får jag va redo när platserna släpps.
Vi har redan åkt Lufthansa och Asiana First tidigare, så nu prövar vi gärna något annat. Helst Singapore och Thai. Jag har letat på united.com men hittar inte EN enda tillgänglig resa dit eller hem varken med thai eller singapore i första klass, har kollat i februari, mars och april 2020.. Kan det vara så att det är fullbokat redan eller syns de inte av någon anledning?
Är vi för sent ute åker vi på hösten istället, så får jag va redo när platserna släpps.
- Varifrån vill du börja din resa? ARN
- Var är din destination? DPS
- När vill/behöver du resa ut? Helst någon gång i Mars 2020, men vi är flexibla
- När vill/behöver du komma hem/Hur länge vill du vara borta? Resans totala längd bör ligga på ca 5-6 dygn.
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass? First på den långa flygningen dit och hem
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Singapore airlines, Thai eller Lufthansa
- Vad är din budget? (per person) Har dubbla 2-4-1 och dryga 500k Eurobonuspoäng
- Vad är det viktigaste för dig? Första klass samt hyfsat smidig resa eftersom vi inte vill vara borta så länge.
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nix.