Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Hur funkar det med rollover nights/stays. Då jag redan är Gold, kommer årets nätter att räknas över mot nästa år, eller nollställs räknaren helt vid årsskiftet?

Hur funkar det med rollover nights/stays. Då jag redan är Gold, kommer årets nätter att räknas över mot nästa år, eller nollställs räknaren helt vid årsskiftet?

enligt ClubCarlson: Roll Over Nights are any elite qualifying nights remaining in member’s account at the end of each calendar year in excess of those used to qualify the member for elite status. Roll Over Nights will be added to the member’s elite qualifying night count for the next year but will not carry over more than one year.

Se där, då har jag härmed återkvalificerat mig för guld ett år till med antalet vistelser + 1. Det var ju trevligt! Hade räknat med att få statusmatcha igen, men då slipper jag ju det... :)

Nya fina poäng trillade in på kontot... och med de två nätterna jag ska bo på Aqua hotell i Chicago så borde det bli 24000 extra poäng, enligt senaste kampanjen... trevligt. Återstår bara att se hur de räknar...

/LinuxSam

hur lång tid brukar det ta för dem att få in poängen för kampanjerna, har för mig att jag läste något när jag signade upp för den kampanjen som gav extra 10 000p för 2 nätter, att det kunde ta 8w?!

När bör man statusmatcha om man ska iväg och resa i Mars-April?

Jag statusmatchade till Gold Elite i september i år, fick hem ett fysiskt kort från dem förra veckan som är giltigt t.o.m 201402

Beklagar min lilla typo först:)

Last edited:
Jag matchade mitt SPG Plat för en månad sedan, och fick då tom 28 feb 2014. Kan ha att göra med att jag redan hade omkvalificerat för SPG Plat till det datumet kanske?

Toppen